fireworkaddict
VWC lid
Nee hoor, de Coconut Bounty = 100% zonder kooi!Zoals je hieronder kunt zien en daarboven kon zien, is het nog steeds een ja - nee verhaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor, de Coconut Bounty = 100% zonder kooi!Zoals je hieronder kunt zien en daarboven kon zien, is het nog steeds een ja - nee verhaal.
Origineel!Ik pak er nog even een andere coconut bounty bij om deze discussie te volgenDeze steld nooit teleur haha
Bekijk bijlage 1805134
Mooi al die mensen hier die hun mening baseren op demo filmpjes waar al dan niet samples geschoten zijn applaus!
Coconut is 100% zonder kooi. Na alle spanning in dit topic ben ik alleen maar meer benieuwd hoe hij is! Ik geloof nog steeds dat dit een hele dikke box is / kan zijn. Ik kan 1 januari vertellen of dit zo was. Zolang hij niet geschoten wordt weet niemand het en is alles gebaseerd op aannames. Tot die tijd, fingers crossed..Zoals je hieronder kunt zien en daarboven kon zien, is het nog steeds een ja - nee verhaal.
Waar heb jij je glazen bol gekocht?....
Effe zonder dollen, deze box komt gewoon in je straat als je die hebt besteld en gaat je helemaal wegblazen, ik weet het zeker.
bol.comWaar heb jij je glazen bol gekocht?️
Met of zonder kooi? Maakt wel een verschil...bol.com
Jazeker, toch al gauw een kilotje aan gewicht.Met of zonder kooi? Maakt wel een verschil...
31e 19.00 uur laat ik het je wetenCoconut is 100% zonder kooi. Na alle spanning in dit topic ben ik alleen maar meer benieuwd hoe hij is! Ik geloof nog steeds dat dit een hele dikke box is / kan zijn. Ik kan 1 januari vertellen of dit zo was. Zolang hij niet geschoten wordt weet niemand het en is alles gebaseerd op aannames. Tot die tijd, fingers crossed..
Dan ben ik al bezig met stoken en heb ik geen tijd meer om jouw berichtjes te lezen31e 19.00 uur laat ik het je weten![]()
Heel eerlijk? Geen forum meer voor mij oudjaarsdag denk ik.. Gewoon genieten en lekker het plan uitvoeren!En forumleden, als we lovende berichten zien om 19:00en 20:00, ga je er een extra van genieten- of nog een jaartje laten drogen?
Denk dat ik hem gewoon de lucht in jas, goed of slecht. Lekker van genieten!