Coconut Bounty

Ik pak er nog even een andere coconut bounty bij om deze discussie te volgen ;) Deze steld nooit teleur haha
61ICUTTYR-L._AC_UF1000_1000_QL80_1000x.jpg

Ik heb deze box niet, maar dit topic is wel echt smullen. Geen leedvermaak overigens. Ik leeft mee, voel de spanning en ben nu ook heel benieuwd naar hoe deze het gaat doen. Ik hoop dat iemand in mijn buurt deze wel heeft. Zal zeker even omdraaien dan!

Zoals je hieronder kunt zien en daarboven kon zien, is het nog steeds een ja - nee verhaal.
Coconut is 100% zonder kooi. Na alle spanning in dit topic ben ik alleen maar meer benieuwd hoe hij is! Ik geloof nog steeds dat dit een hele dikke box is / kan zijn. Ik kan 1 januari vertellen of dit zo was. Zolang hij niet geschoten wordt weet niemand het en is alles gebaseerd op aannames. Tot die tijd, fingers crossed..

Ik heb gehoord dat de kooi is afgekeurd 😂
Effe zonder dollen, deze box komt gewoon in je straat als je die hebt besteld en gaat je helemaal wegblazen, ik weet het zeker.

Gaan we deze dan eindelijk op de huisman demo zien?

En bij ons op kantoor blijven de bounty’s altijd liggen als we een bak celebrations hebben, hopelijk niet met deze bounty 😂

Coconut is 100% zonder kooi. Na alle spanning in dit topic ben ik alleen maar meer benieuwd hoe hij is! Ik geloof nog steeds dat dit een hele dikke box is / kan zijn. Ik kan 1 januari vertellen of dit zo was. Zolang hij niet geschoten wordt weet niemand het en is alles gebaseerd op aannames. Tot die tijd, fingers crossed..
31e 19.00 uur laat ik het je weten ;)

En forumleden, als we lovende berichten zien om 19:00en 20:00, ga je er een extra van genieten- of nog een jaartje laten drogen?

Denk dat ik hem gewoon de lucht in jas, goed of slecht. Lekker van genieten!

Back
Bovenaan