Coconut Bounty

Ik verwacht een knaller, bijna 2kg kruit op 100 shots...
Eerdaags deden deze blokken uit de Rubro/Mania fabriek zich ook van hun beste kant te laten zien!

Eerdaags deden deze blokken uit de Rubro/Mania fabriek zich ook van hun beste kant te laten zien!
Precies zal best een mooie goud/blauw bak in de straat zijn. Al1 de extreme spreiding waar de meeste op verliefd zijn geworden.
(Na de sample demo.) Zal beduidend minder zijn.
Ook met die temptation willow/big booster vorig jaar demo sample was ie uiteraard nog extremer.
Pakte alsnog wel netjes uit in de straat.
We zijn het gewend toch in de vuurwerkwereld.
Part of the game.
Net als batch kwaliteitsverschil enz enz

Ik heb zojuist voor het eerst dit product topic met de laatste x aantal pagina's over de hype en de hectiek gelezen! Ik krijg gewoon trek in die reep! Ik heb makkelijk praten want ik heb deze niet besteld, maar ben ook wel nieuwsgierig naar de uitkomst van deze box! Hopelijk op goed geluk bij zo'n eerste jaars! Straatfilms zullen het uitwijzen!

Men wordt ook steeds positiever over 20mm bakken die geschoten zijn bij windkracht 4, dus denk dat deze bounty bij vele ook wel in de smaak valt.

Ik kan niet wachten om deze in de straat te hebben staan. En al zou de spreiding minder zijn.... door de korte afstand blijft de box dik (tenminste, dat hoop ik)

Die dingen hadden toen kooien. 2kg kruit op 100 shots zegt niet zoveel.

Zowel Broekhoff als Cafferata hadden 4x of 5x 500 gram 30mm assortimenten (de Broekhoff "Extreme Spirit" of de Cafferata "Strong Celebration" bijvoorbeeld), die qua burst en spreiding toch moesten inleveren op gekooide varianten. Maar goed, anderzijds was de prijs ook gelijk een stuk lager dan de toppers van Rubro/VWM dus het kan ook aan de prijs i.p.v. wel/geen kooi nodig, hebben gelegen.

Ik vind dit een toppertje, maar dat het nog steeds onduidelijk is of het een gekooid of ongekooid product is, vind ik voor de prijs van €180,- niet kunnen.
Er zou best wat meer duidelijkheid mogen komen.

Is inmiddels door verschillende bronnen bevestigd dat ze ongekooid zijn.
De Mania - Coconut Bounty = zonder kooi.
De Valk - Strobe Willow (de private label kopie die niet online te vinden is) = met kooi.

Inmiddels zijn er een aantal écht goede producten waar je niet snel aan herkent dat ze kooiloos zijn. Dat geeft hoop.
Echter niet de hoop zoals de getoonde samples en de China video.

Ook zijn er producten die qua burst niets omder deden voor hun gekooide broertjes. Al lijkt dat vooral onder private labels te gebeuren (meer verschillende batches, kleinere kans op afkeur?).

Zijn er bij gebruik van hoogwaardige grondstoffen alternatieven voor flash ?
Met in je achterhoofd houdende dat dit een kopie cq afgeleide is van Funke… wie weet.

De Mania - Coconut Bounty = zonder kooi.
De Valk - Strobe Willow (de private label kopie die niet online te vinden is) = met kooi.

Inmiddels zijn er een aantal écht goede producten waar je niet snel aan herkent dat ze kooiloos zijn. Dat geeft hoop.
Echter niet de hoop zoals de getoonde samples en de China video.

Ook zijn er producten die qua burst niets omder deden voor hun gekooide broertjes. Al lijkt dat vooral onder private labels te gebeuren (meer verschillende batches, kleinere kans op afkeur?).

Zijn er bij gebruik van hoogwaardige grondstoffen alternatieven voor flash ?
Met in je achterhoofd houdende dat dit een kopie cq afgeleide is van Funke… wie weet.
Dat is nog eens een twist.. Heel lang bang zijn dat je een andere box krijgt en dan krijg je een opgevoerd kopie van het origineel..

Haha, ik heb de Coconut besteld en we gaan het in de straat meemaken :handsup:

Dat is nog eens een twist.. Heel lang bang zijn dat je een andere box krijgt en dan krijg je een opgevoerd kopie van het origineel..

Haha, ik heb de Coconut besteld en we gaan het in de straat meemaken :handsup:

Hahaha zeg dat. Complete heisa, blijkt straks dat je het beste exemplaar van de markt hebt. Zo zie je maar weer; afwachten is het devies.

Ik heb echt achterlijk zin in deze box! Nog even geduld.

Zoals je hieronder kunt zien en daarboven kon zien, is het nog steeds een ja - nee verhaal.
Ik was even op de koffie bij een winkelier voor een kijkje in de showroom. Uiteraard mocht ik ook even in de bunkers kijken en daar was men bezig met een stapel Coconut Bounty's. Ik wil beslist de discussie niet aanwakkeren, maar dit artikel is 100% kooiloos.

Ik heb dit product niet besteld, maar al was dat wel zo, dan nog geen reden voor paniek. Rubro (en zuster merken) heeft meerdere artikelen zonder kooi die erg goed zijn. Onlangs artikelen van een andere leverancier gezien (Lesli en Riakeo), alles kooiloos en gewoon een prima burst.

Bekijk bijlage 1805043

Is redelijk duidelijk toch?

Back
Bovenaan