Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geloof je ook in sprookjes? Een box met.kooi presteerd altijd beter dan zonder is geen hoge wiskundeZou zomaar de topper van het jaar kunnen zijn of de flopper van het jaar. Ben benieuwd, wordt wel heel spannend. Hoop voor iedereen die hem heeft dat hij net zo goed is als de sample.![]()
De positiviteit van jou straalt er weer vanaf zo vlak voor kerstVelen worden elk jaar dik gefopt hier veel magnum vuurwerk heeft hier ook een aardig handje in en rubro ook. Zowizo dat overhypte gedoe hier en dan op 1 januari huilie huilie doen . In feite is alles zonder kooi troep uirz
Geloof je ook in sprookjes? Een box met.kooi presteerd altijd beter dan zonder is geen hoge wiskunde
Altijd beter? Lijkt me dat dat jou mening is en geen feitVelen worden elk jaar dik gefopt hier veel magnum vuurwerk heeft hier ook een aardig handje in en rubro ook. Zowizo dat overhypte gedoe hier en dan op 1 januari huilie huilie doen . In feite is alles zonder kooi troep uirz
Geloof je ook in sprookjes? Een box met.kooi presteerd altijd beter dan zonder is geen hoge wiskunde
In 90^ % vd gevallen welAltijd beter? Lijkt me dat dat jou mening is en geen feit![]()
Velen worden elk jaar dik gefopt hier veel magnum vuurwerk heeft hier ook een aardig handje in en rubro ook. Zowizo dat overhypte gedoe hier en dan op 1 januari huilie huilie doen . In feite is alles zonder kooi troep uirz
Waarom zoveel negativiteit over iets waarvan nog niemand blijkbaar de productie gezien heeft?! Wacht toch gewoon eens met oordelen tot het daadwerkelijk mee of tegenvalt, dat zou echt zo veel onrust schelen hier....
Heb nog nooit een gekooide product gehad dat tegenviel anders. Als er wat tegenviel was t kooiloos maargoedEr wordt echt teveel gefocust op wel of geen kooi, bij alle producten tegenwoordig.
Het wil simpelweg niet altijd wat zeggen of er wel of geen kooi omheen zit![]()
In 90^ % vd gevallen wel
Je mag hierover je mening hebben, al is het wederom met een zeer negatieve toon, maar presenteer het niet als een feit. Als je het als een feit wil presenteren zul je ook met een onderbouwing moeten komen en aangezien het tegendeel reeds meerdere keren bewezen is zal dat moeilijk worden.Velen worden elk jaar dik gefopt hier veel magnum vuurwerk heeft hier ook een aardig handje in en rubro ook. Zowizo dat overhypte gedoe hier en dan op 1 januari huilie huilie doen . In feite is alles zonder kooi troep uirz
Lezen blijft moeilijk he? Genoeg feiten, als je ook maar enige pyrotechnische kennis hebt wat ik betwijfel aangezien je wel vaker onzin neer plempt. Dat weet je dat een doos met kooi altijd beter presteerd dan de zelfde doos zonder kooi. Heeft met de toevoeging van flash te makenJe mag hierover je mening hebben, al is het wederom met een zeer negatieve toon, maar presenteer het niet als een feit. Als je het als een feit wil presenteren zul je ook met een onderbouwing moeten komen en aangezien het tegendeel reeds meerdere keren bewezen is zal dat moeilijk worden.
Overigens zou ik je aanraden om een andere hobby te gaan zoeken als je bij deze mening blijft want dan zul je toch niet kunnen accepteren dat je je geld enkel uit kan geven aan wat volgens jou troep is.
Ik raad jou aan om ander mans mening ook te respecteren dankuJe mag hierover je mening hebben, al is het wederom met een zeer negatieve toon, maar presenteer het niet als een feit. Als je het als een feit wil presenteren zul je ook met een onderbouwing moeten komen en aangezien het tegendeel reeds meerdere keren bewezen is zal dat moeilijk worden.
Overigens zou ik je aanraden om een andere hobby te gaan zoeken als je bij deze mening blijft want dan zul je toch niet kunnen accepteren dat je je geld enkel uit kan geven aan wat volgens jou troep is.
Man man man, wat een kansloze reacties over anderen heb je toch altijd.Lezen blijft moeilijk he? Genoeg feiten, als je ook maar enige pyrotechnische kennis hebt wat ik betwijfel aangezien je wel vaker onzin neer plempt. Dat weet je dat een doos met kooi altijd beter presteerd dan de zelfde doos zonder kooi. Heeft met de toevoeging van flash te maken
Ik raad jou aan om ander mans mening ook te respecteren danku