Coconut Bounty

Ben ik de enige die echt heel weinig vertrouwen in deze box heeft nu? Dit had voor mijn gevoel echt de box van het jaar moeten worden, prachtig effect, goede burst, veel blauwe sterren. Maar eerst het verhaal met de sample, nu ineens kooiloos. Heb er echt een hard hoofd in. Ik hoop dat ik er goed naast zit.

Velen worden elk jaar dik gefopt hier veel magnum vuurwerk heeft hier ook een aardig handje in en rubro ook. Zowizo dat overhypte gedoe hier en dan op 1 januari huilie huilie doen . In feite is alles zonder kooi troep uirz
Zou zomaar de topper van het jaar kunnen zijn of de flopper van het jaar. Ben benieuwd, wordt wel heel spannend. Hoop voor iedereen die hem heeft dat hij net zo goed is als de sample.😁
Geloof je ook in sprookjes? Een box met.kooi presteerd altijd beter dan zonder is geen hoge wiskunde

Velen worden elk jaar dik gefopt hier veel magnum vuurwerk heeft hier ook een aardig handje in en rubro ook. Zowizo dat overhypte gedoe hier en dan op 1 januari huilie huilie doen . In feite is alles zonder kooi troep uirz

Geloof je ook in sprookjes? Een box met.kooi presteerd altijd beter dan zonder is geen hoge wiskunde
De positiviteit van jou straalt er weer vanaf zo vlak voor kerst :).

Er zitten echt wel een paar producten tussen die kooiloos echt zeer goed presteren, Blinking Fermata, Freestyle Madness om maar een voorbeeld te noemen.

Altijd beter? Lijkt me dat dat jou mening is en geen feit :yes:

Loop lang genoeg mee om inderdaad in sprookjes te geloven, kunnen altijd pareltjes tussen zitten ;). Heb genoeg producten gehad zonder kooi, die het veel beter doen dan alles wat in kooi is uitgebracht. 😁

Waarom zoveel negativiteit over iets waarvan nog niemand blijkbaar de productie gezien heeft?! Wacht toch gewoon eens met oordelen tot het daadwerkelijk mee of tegenvalt, dat zou echt zo veel onrust schelen hier....

Begrijp de hysterie sowieso niet. Het is elk jaar hetzelfde liedje. Als je hem besteld hebt gewoon afwachten. Heb er zelf gewoon nog dik vertrouwen in.

Alles wat tot nu toe over deze box gezegd is is en blijft een vooroordeel/ zijn aanames omdat er nog geen productie gezien is :d

Nu snap ik wel dat wanneer je er ca. 125-175,- aan uitgegeven heb je hoopt op een mooie bak. Maar toch heb je zelf de gok dan genomen, het blijft een eigen keuze.
Al is het wel heel jammer dat er 'samples' zijn en mensen hierop hun keuze gemaakt hebben.

Het zou echt top zijn wanneer hij al binnen is en ergens op een demo geschoten word, denk dat je als winkelier dan een hoop punten scoort bij ons liefhebbers (ofniet als ie bijzonder slecht presteert :p)

In 90^ % vd gevallen wel

In 90% van de gevallen is het een feit en 10% een mening? Of hoe zie je jouw bewering voor je?

Wat wél een feit is, is dat nog niemand schijnbaar de productieversie heeft gezien. De afgelopen demo's waarbij er bijvoorbeeld Riakeo is geschoten, tonen aan dat de producten soms beter presteren dan de Chinafilm laat zien. En dat zónder kooi! Zelfs de effectspreiding is bij deze producten ongekend, iets dat we soms niet zien bij gekooide producten.

Laten we eerst gewoon even afwachten hoe dit product presteert. Niemand weet dit nog. Veel importeurs lijken dit jaar te bewijzen (middels demo artikelen, = feit) dat ongekooid vuurwerk prima kan. Mét grote effectspreiding.

Je mag hierover je mening hebben, al is het wederom met een zeer negatieve toon, maar presenteer het niet als een feit. Als je het als een feit wil presenteren zul je ook met een onderbouwing moeten komen en aangezien het tegendeel reeds meerdere keren bewezen is zal dat moeilijk worden.

Overigens zou ik je aanraden om een andere hobby te gaan zoeken als je bij deze mening blijft want dan zul je toch niet kunnen accepteren dat je je geld enkel uit kan geven aan wat volgens jou troep is.

Je mag hierover je mening hebben, al is het wederom met een zeer negatieve toon, maar presenteer het niet als een feit. Als je het als een feit wil presenteren zul je ook met een onderbouwing moeten komen en aangezien het tegendeel reeds meerdere keren bewezen is zal dat moeilijk worden.

Overigens zou ik je aanraden om een andere hobby te gaan zoeken als je bij deze mening blijft want dan zul je toch niet kunnen accepteren dat je je geld enkel uit kan geven aan wat volgens jou troep is.
Lezen blijft moeilijk he? Genoeg feiten, als je ook maar enige pyrotechnische kennis hebt wat ik betwijfel aangezien je wel vaker onzin neer plempt. Dat weet je dat een doos met kooi altijd beter presteerd dan de zelfde doos zonder kooi. Heeft met de toevoeging van flash te maken

Ik raad jou aan om ander mans mening ook te respecteren danku

Lezen blijft moeilijk he? Genoeg feiten, als je ook maar enige pyrotechnische kennis hebt wat ik betwijfel aangezien je wel vaker onzin neer plempt. Dat weet je dat een doos met kooi altijd beter presteerd dan de zelfde doos zonder kooi. Heeft met de toevoeging van flash te maken

Ik raad jou aan om ander mans mening ook te respecteren danku
Man man man, wat een kansloze reacties over anderen heb je toch altijd.

Back
Bovenaan