Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je dan gewoon een eigen import box krijgt van Gheisa: https://fietsshopdevalk.webshop.kei.io/artikel/special-willow-star-100-schotsPrecies zoals je zegt! Ik heb nergens iets gelezen over een willowbox en bestelde in de bf de coconut
Bekijk bijlage 1804095
Dat hoop ik niet. Die was in de voorverkoop 110 uit m’n hoofd en die coconut 139 zo uit m’n hoofd.Ik denk dat je dan gewoon een eigen import box krijgt van Gheisa: https://fietsshopdevalk.webshop.kei.io/artikel/special-willow-star-100-schots
Ik denk dat Pyroboy26 alleen maar het link je heeft meegestuurd ter indicatie dat Valk ook eigen import heeft van Gheisa boxen.Dat hoop ik niet. Die was in de voorverkoop 110 uit m’n hoofd en die coconut 139 zo uit m’n hoofd.
Na afgelopen zaterdag en de gekte rond deze box kun je die 100,- wel vergeten denk ik!!!Ik denk dat Pyroboy26 alleen maar het link je heeft meegestuurd ter indicatie dat Valk ook eigen import heeft van Gheisa boxen.
En niet dat de "special willow star 100" de Coconut Bounty is.
Het kan toch zijn dat zij de Coconut Bounty zelf hebben geimpoteerd als "Strobe willowbox 100" en dat deze inmiddels is uitverkocht?
Wel vermakelijk dit topic. Ik heb het afgelopen weekend erg druk gehad hierdoor de BF aanbieding gemist. Maar als die nog eens voorbij komt voor € 100 (op redelijke afstand) dan ben ik bang dat mijn ruggengraat als een plumpudding in elkaar zakt.
BF was de coconut 99, deze 139Dat hoop ik niet. Die was in de voorverkoop 110 uit m’n hoofd en die coconut 139 zo uit m’n hoofd.
ANO kan antwoord geven op de vraag of dit een productie of sample box was die ze geschoten hadden.- Sample?
- Strobe Willow box?
- Komtie uberhaupt?
Mjammjammjamm
die heb ik nog wel staan... denk dat ik die zo afsteek kan de kruitstress niet meer aan
Er kan er nog 1 bijkomen...het weertopic hahaAls we de 1e een poll doen over DE topic van 2024 wordt het nog spannend tussen de caïro en de bounty topics.
Dat weten ze niet, sprak toevallig Marian en deze was speciaal voor de demo geleverd.ANO kan antwoord geven op de vraag of dit een productie of sample box was die ze geschoten hadden.