Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vond hem niet extreem boven de Lion uitsteken qua burst o.i.d. Dus denk persoonlijk dat het mogelijk moet zijn. Maar als wat we tot nu toe gezien hebben samples zijn geweest, is het inderdaad even afwachten of de productie ook zo is..Even nog het bommetje opnieuw droppen...
Winkels hebben deze nog niet uitgeleverd gekregen... het product lijkt eigenlijk 'too good to be true'...
Ben ik bijna de enige die angst heeft dat dit niet kan in deze vorm?
Ano kan dit zo bevestigen lijkt me toch?Vroeger was men toch wel wat heftiger en eensgezinder in de reacties dat het wel een sample moet zijn.
Hoewel ik het iedereen gun dat deze zo gaaf is, denk ik toch echt dat het een sample was. Hij komt op mij in alle filmpjes over als te dikke uitwerkingen voor een productieversie. Maar goed, laat ik er hopenlijk voor eenieder die hem wel besteld heeft compleet naast zitten.
Bij Roffelvuurwerk Rotsterhaule:Iemand hem nog voor een leuke prijs in het noorden ?
Misschien een klein gokje maar als je het gokje nu niet waagt en de straatfilmpjes afwacht om tot de conclusie te komen dat het echt een top bak is kan het wel eens op een teleurstelling uitlopen als je hem volgend jaar niet meer kan kopen.Even nog het bommetje opnieuw droppen...
Winkels hebben deze nog niet uitgeleverd gekregen... het product lijkt eigenlijk 'too good to be true'...
Ben ik bijna de enige die angst heeft dat dit niet kan in deze vorm?
Ja, "als"... Das ook nog niet rond. Dus hoe sterk is je fomo, is de vraag.
Eens, als ik er 150+ voor neer had moeten leggen, al dan niet met "gratis" vuurwerk, dan had ik het ook niet gedaan. Voor mij was het een impuls aankoop omdat deze nog voor een leuke prijs voorbij kwam in een BF actie.Niet sterk genoeg om decemberprijzen neer te tellen voor een product dat volgens anderen nog in Nederland moet arriveren. Ik heb daarom maar de Argento variant veilig gesteld.
Is het daadwerkelijk bevestigd dat geen enkele winkelier deze al binnen heeft? Het feit dat hij nog niet overal binnen is, hoeft niet te betekenen dat dit een sample was. De Caïro is bijvoorbeeld ook bij sommige winkels al binnen en andere niet. Sowieso zou ik het raar vinden als Rubro als enige samples stuurt naar winkeliers om tijdens demo’s te schieten, zeker gezien er op foto’s andere producten in de opstelling stonden die volgens mij geen sample zijn. Enfin, 31-12 weten we hetGeen enkele dealer heeft deze al mogen ontvangen van de importeur, daarom is er momenteel ook een discussie over dit product die we op 2 demo's hebben gezien ook een sample was die uit China deze kant is opgekomen.