Coconut Bounty

Kans is wel groot dat ie uit zelfde fabriek komt, Malte meldde eerder dat die kopieerpraktijken door bepaalde NL importeurs gaande waren in zelfde fabrieken. "Doe mij maar die effecten in 4 stukkies ipv 5".

Afgelopen jaar was het hetzelfde verhaal met de Super Flowers 1,2" van Geisha. Ding was echt bruut en tevens ook de eerste jaar dat die er was. Bij Rubro/Geisha/Mania kun je wel geld zetten op eerste versies lijkt het.

Waarom zou een winkelier een sample schieten?

Gave bak zeg! De 30mm bakken van Rubro/Mania zijn meestal wel toppers en dit is er ook weer 1. Zat zelf te twijfelen tussen deze of de Immortal Gold en uiteindelijk toch voor de Immortal Gold gegaan omdat die goed geprijsd was en het toch wel een zekerheidje is dat die goed is. En wie weet is deze misschien volgend jaar nog voor een mooi prijsje (115-130) te koop.
Anno heeft in het verleden wel vaker met samples geschoten. Ook dit ging door m'n hoofd bij het zien van deze bak, maar kijkend naar de Lion, Crackle King, Transbomber... andere bakken.. lijkt het mij allemaal productie persoonlijk. Maar.... deze komt bij de winkelier waar ik hem haal pas met 1-2 weken binnen heb ik vernomen. De kans bestaat dan ook dat dit toch een sample is... Ik hoop zelf dat dit gewoon de uitschieter van het jaar is. Alleen al dat blauw maakt hem zeer uniek! De Blue Marroon is er niks bij.

Anno heeft in het verleden wel vaker met samples geschoten. Ook dit ging door m'n hoofd bij het zien van deze bak, maar kijkend naar de Lion, Crackle King, Transbomber... andere bakken.. lijkt het mij allemaal productie persoonlijk. Maar.... deze komt bij de winkelier waar ik hem haal pas met 1-2 weken binnen heb ik vernomen. De kans bestaat dan ook dat dit toch een sample is... Ik hoop zelf dat dit gewoon de uitschieter van het jaar is. Alleen al dat blauw maakt hem zeer uniek! De Blue Marroon is er niks bij.
Achja zijn we gewend toch in de vuurwerkwereld. Het china krekel filmpje denk je wow te heftig die moet ik hebben.
Dan productvideo denk je hm oke.
Zie je vaak nog een testvideo denk je nog best redelijk.
Zie je demo denk je nog best goed.

Uiteindelijk in de straat komt alles wat je daarvoor heb gezien totaal niet over1
:frusty::p2

Hoe meer films ik hiervan bekijk, hoe dikker 'ie wordt. Wat een bak! Kijk hier echt naar uit.

Is deze regio breda, den bosch of nijmegen/arnhem nog ergens voor een redelijke prijs te scoren?

Zie zelf alleen Bredavw met de gratis cakes erbij maar die heb ik al haha

Even nog het bommetje opnieuw droppen...

Winkels hebben deze nog niet uitgeleverd gekregen... het product lijkt eigenlijk 'too good to be true'...
Ben ik bijna de enige die angst heeft dat dit niet kan in deze vorm?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan