Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat is een beste box, die gaan we eens in de gaten houden de komende maandik geloof wel in de Coconut Bounty, was topper onderlaatst op Rubro demo.
Komt voor rond de 99,50 bij Valk heb ik gehoord!Hmm. Dan toch maar wachten tot black friday. Maar hij zal er komen!!
Beter nog, hij staat er al opwerd deze nou 100 euro met black friday bij valk
Onvoldoende voorraad bij de 1 en bij de ander niet in je winkelmandje te plaatsen.Beter nog, hij staat er al op![]()
Te laatOnvoldoende voorraad bij de 1 en bij de ander niet in je winkelmandje te plaatsen.
Ja ik ben te vroeg of te laat, 1 van de twee lol
Geduld is niet mijn sterkste eigenschap
Voor een meijer leuk om mee te pakken
Oke je kan niet altijd 6 gooienTe laat![]()
Misschien worden ze nog aangevuld, weet je nooitOke je kan niet altijd 6 gooien![]()
Dat is echt een hele scherpe prijs zeg, maar zorg dan ook voor beschikbaarheid. 1 iemand blij en voor de rest staat een pallet dode mussen klaarwerd deze nou 100 euro met black friday bij valk
Er stonden er om 23:30 16 op voorraad in Rijssen, heb nog kort even zitten twijfelen, maar uiteindelijk besloten om niet voor 1 box daar heen te rijden.Dat is echt een hele scherpe prijs zeg, maar zorg dan ook voor beschikbaarheid. 1 iemand blij en voor de rest staat een pallet dode mussen klaar![]()
Dus je hebt ze alle 16 besteld? gefeliciteerd!Er stonden er om 23:30 16 op voorraad in Rijssen, heb nog kort even zitten twijfelen, maar uiteindelijk besloten om niet voor 1 box daar heen te rijden.
Zou wel een dik project zijn, hahaDus je hebt ze alle 16 besteld? gefeliciteerd!
Iemand had Valk gevraagd toch wat die /willow voorstelde? Al antwoord toevallig?