Coconut Bounty *NIEUW 2024*

Mocht dit onverhoopt toch een sample zijn geweest sla je als importeur toch een slecht figuur. Kan niet anders dan dat je dat klanten gaat kosten. We gaan het meemaken kan er niet wakker van liggen

na al die jaren er nog niet aan gewend? de onzekerheid is niet leuk, maar bij nieuw spul moet je het toch incalculeren en dat is al zo lang als vwc bestaat al zo (en geen importeur is er ooit 100% van verschoond gebleven, maar de een heeft wat meer een reputatie op dat vlak dan de ander...)

Ook ik kon niet achterblijven om deze topper te uploaden. Wat een boeketten waren dat. Mijn vrouw vroeg 2x : 'deze is zeker ook al uitverkocht?'. Blauw en goud zijn haar favoriete kleuren.

Direct besteld, hopen dat die geleverd wordt zoals die hier schoot, maar ook een tandje minder is het alsnog een prachtdoos.

Enjoy de video van mijn kant:

Heb de Coconut Bounty wel meegepakt voor de volle mep. Want deze stond al echt hoog op de lijst. Wel met 25% vuurwerk uitkiezen, omgerekend dus 144 euro voor betaald. Zal hier waarschijnlijk een jaartje (of 2) gaan rijpen op de plank.

Even nog het bommetje opnieuw droppen...

Winkels hebben deze nog niet uitgeleverd gekregen... het product lijkt eigenlijk 'too good to be true'...
Ben ik bijna de enige die angst heeft dat dit niet kan in deze vorm?
Kan het niet zijn dat de omlabeling al wel binnen is?

hahaha was ook mijn gedachte.... daarom ook maar de vraag in het topic gesteld. als de specs uiteindelijk niet overeenkomen zou dat heel raar zijn
Nog veel onduidelijklheid over deze box, wat is er geschoten bij ANO, want deze was erg bruut.... te bruut bijna en te mooi om waar te zijn. Aangezien ze nog niet uitgeleverd zijn dan verwacht ik dat dit geen productie was, mocht dat wel zo zijn dan ligt afkeur op de loer ben ik bang. Ga denk ik voor de Lion, vind ik net iets beter dan de Crown Bomber

Worden we weer ouderwets genaaid in vuurwerkland? Ik zou het bijna lekker gaan vinden..

Heb m via valk. Erg benieuwd of en wat er uitgeleverd gaat worden.

Worden we weer ouderwets genaaid in vuurwerkland? Ik zou het bijna lekker gaan vinden..

Heb m via valk. Erg benieuwd of en wat er uitgeleverd gaat worden.
Ja ik ook! Valk heeft zich al ingedekt door de coconut aan te bieden en op de afhaal bon beide te zetten. Hopelijk kan er snel iemand duidelijkheid geven over die willowbox

Ach we gaan het zien. Ik weet dat het een gok is dus ik weet dat er een risico aan zit, bewuste keuze in gemaakt dus maak me er niet druk om.

Ja ik ook! Valk heeft zich al ingedekt door de coconut aan te bieden en op de afhaal bon beide te zetten. Hopelijk kan er snel iemand duidelijkheid geven over die willowbox
Ik heb je comment drie keer opnieuw gelezen, maar begrijp ik nu goed dat je een Coconut bestelde maar er op de uiteindelijke bon Coconut/Willowbox wordt aangegeven? Wat is dit voor gekkigheid joh?

Ik heb je comment drie keer opnieuw gelezen, maar begrijp ik nu goed dat je een Coconut bestelde maar er op de uiteindelijke bon Coconut/Willowbox wordt aangegeven? Wat is dit voor gekkigheid joh?
Precies zoals je zegt! Ik heb nergens iets gelezen over een willowbox en bestelde in de bf de coconut

Coconut.jpg

Back
Bovenaan