Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Snap sowieso niet waarom dit gebeurd?Mocht dit onverhoopt toch een sample zijn geweest sla je als importeur toch een slecht figuur. Kan niet anders dan dat je dat klanten gaat kosten. We gaan het meemaken kan er niet wakker van liggen
Ik snap de hype ook niet helemaal idd. Hij is mooi, tuurlijk. Maat hij is wel 100x hetzelfde mooi.ja effecten zijn groot en mooi maar wat een eentonig bak zo en niet echt een finale.
Kan het niet zijn dat de omlabeling al wel binnen is?Even nog het bommetje opnieuw droppen...
Winkels hebben deze nog niet uitgeleverd gekregen... het product lijkt eigenlijk 'too good to be true'...
Ben ik bijna de enige die angst heeft dat dit niet kan in deze vorm?
Wat is de omlabeling? en wat is er dan bij ANO geschoten?Kan het niet zijn dat de omlabeling al wel binnen is?
Strobe WillowboxWat is de omlabeling? en wat is er dan bij ANO geschoten?
Valk geeft aan dat de strobe willowbox een 1 op 1 omlabeling is.Wat is de omlabeling? en wat is er dan bij ANO geschoten?
Klopt, maar die Box bestaat helemaal niet.Valk geeft aan dat de strobe willowbox een 1 op 1 omlabeling is.
hahaha was ook mijn gedachte.... daarom ook maar de vraag in het topic gesteld. als de specs uiteindelijk niet overeenkomen zou dat heel raar zijnKlopt, maar die Box bestaat helemaal niet.
Nog veel onduidelijklheid over deze box, wat is er geschoten bij ANO, want deze was erg bruut.... te bruut bijna en te mooi om waar te zijn. Aangezien ze nog niet uitgeleverd zijn dan verwacht ik dat dit geen productie was, mocht dat wel zo zijn dan ligt afkeur op de loer ben ik bang. Ga denk ik voor de Lion, vind ik net iets beter dan de Crown Bomberhahaha was ook mijn gedachte.... daarom ook maar de vraag in het topic gesteld. als de specs uiteindelijk niet overeenkomen zou dat heel raar zijn
Ja ik ook! Valk heeft zich al ingedekt door de coconut aan te bieden en op de afhaal bon beide te zetten. Hopelijk kan er snel iemand duidelijkheid geven over die willowboxWorden we weer ouderwets genaaid in vuurwerkland? Ik zou het bijna lekker gaan vinden..
Heb m via valk. Erg benieuwd of en wat er uitgeleverd gaat worden.
dan had je hem voor 99 dat is nog eens het proberen waardWorden we weer ouderwets genaaid in vuurwerkland? Ik zou het bijna lekker gaan vinden..
Heb m via valk. Erg benieuwd of en wat er uitgeleverd gaat worden.
Ik heb je comment drie keer opnieuw gelezen, maar begrijp ik nu goed dat je een Coconut bestelde maar er op de uiteindelijke bon Coconut/Willowbox wordt aangegeven? Wat is dit voor gekkigheid joh?Ja ik ook! Valk heeft zich al ingedekt door de coconut aan te bieden en op de afhaal bon beide te zetten. Hopelijk kan er snel iemand duidelijkheid geven over die willowbox