Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toen ik de demo fakkelde dacht ik wat zijn dit voor een knallertjes.. toen ik na boven keek tussendoor dacht ik wholy moly.
Wat een mooie ronde grote boeketten.
Mij betreft een topper van de profire serie samen met de green flashing en de snake eyes! Dus gister deze ook maar meteen op de wishlist gezet!
Heb hem na de goede berichten gisteravond van de demo van Orthen ook nog even toegevoegd aan de lijst.
Stond jij de cakes te fakkelen bij de orthen demo? Zo ja, dan heb je van ons de bijnaam pyropiet gekregenbriljant hoe je zo lekker dicht bij de cake bleef zitten, net alsof je jezelf wilde opwarmen aan de cakes haha
Jip dat was ik. En ja de boxen waren niet doorlont. Dus wanneer cake 1 nog 5sh tegaan had dan gaat de fik er in bij cake 2.
Plus had oordoppen en een helm en brandveilige kleding aan!
Dus gewoon lekker bij blijven zitten!
Me 2, had deze cake nooit bekeken en was na het zien van enkele filmpjes behoorlijk enthousiast. Dus hij staat op mijn lijst.
Stond jij de cakes te fakkelen bij de orthen demo? Zo ja, dan heb je van ons de bijnaam pyropiet gekregenbriljant hoe je zo lekker dicht bij de cake bleef zitten, net alsof je jezelf wilde opwarmen aan de cakes haha
Hij deed niet net alsof.... weet je hoe koud t was![]()
Mega boeketten, schitterende kleuren, dikke bursts. Wat wil je nog meer?
Ik heb de mijne besteld naar aanleiding van de post van genius! En nu baal ik er ook van dat ik er maar 1 heb besteld. Was/is? in Breda voor €17,50 te krijgen![]()
Heb er 1 besteld maar na t zien van het filmpje van raider, wil Ik er nog een bijbestellen..., man man wat een bak, en de filmpjes van raider, tja die werken nou niet bepaald mee aan het minimaliseren van het uitgave patroon, geweldige kwaliteit en enthousiasme.