Coco Blue

Ik vond deze gisteren bij de demo niet erg overtuigend. Daarentegen in de finale zat deze volgens mij ook en daar was tie wel erg goed...En dat was niet omdat die daar met meerdere tegelijk werd geschoten.

Had 'm vorig jaar in de straat staan en hij was geweldig. Een van de beste Evo cakes wat mij betreft, echt grootse effecten.

Effecten zien er erg groots uit, burst ook prima in orde. Ben benieuwd, dit jaar voor het eerst besteld!

Thanks guys. In het echt was die nog imposanter! Als ik hem nu zie op film had ik hem liever sneller gezien, maar in het echt was die genieten hoor (merk je ook aan de reacties ). Grote boeketten en voornamelijk heel vol en rond!

Thanks guys. In het echt was die nog imposanter! Als ik hem nu zie op film had ik hem liever sneller gezien, maar in het echt was die genieten hoor (merk je ook aan de reacties ). Grote boeketten en voornamelijk heel vol en rond!

Terwijl ik dit juist zo'n lekker tempo vind :)

Leuk he, verschillende smaken?

Ik zou hem persoonlijk voor de centen te snel voorbij vinden gaan dan. 'Less is more :)'

Gisteren erg staan genieten van deze cake: mooie kleurcombinatie, flinke burst en grote boeketten. En dat vind ik wel bijzonder van mijzelf, want heb hem afgelopen jaar gehad en kan hem niet voor de geest halen. Volgend jaar maar weer op de lijst!

Back
Bovenaan