Cobra

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC188
Artikelnaam: Cobra
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 52.50
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

svl066.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na mijn mening op de Hawk te hebben gegeven moet ik deze cake toch zeer zeker op gelijke hoogte zetten, ook dit is een prachtcake in een goed tempo geschoten en Schuurmans : fantastisch die gele kleuren die erin zijn verwerkt.
Schuurmans stijgt met stipt in mijn ogen met deze nieuwe cakes, maar wederom wacht ik wel de prijs af van deze cake, maar bij een goede prijs is dit ook wel een must om hem erbij te hebben.
Thnx voor het plaatsen Lars :thumbup:

Samen met Hawk en Anaconda vormt hij een zeer goed trio. Strobe,s,dahlia,s,crackling waves,en een gouden crackling willow finale. Als ik hem zou kopen,dan is dat om het heldere kleurrijke begin,en de gouden finale. Middenstuk is niet echt mijn ding,maar zeker een zeer goede cake.

Wederom een leuk potje!
Moet wel zeggen dat ik (positief) verrast was door de finale.
Ik had deze effecten niet verwacht! :p

Hmm, mooie blinkers, veel kleur, goeie crackling en leuke finale. Maar waarom doet het me toch niks? Omdat het al kleine boeketten lijken? Omdat het niks echt verrassends heeft? Geen wauw-factor?

mooie cake vooral die finale :p deze komt in mn collectie dit jaar alleen de prijs afwachten en denk ook dat die weer te hoog zal zijn :(

Heerlijke mix van effecten een vooral van kleuren. Schuurmans is net als veel andere importeurs wel érg goed bezig dit jaar zeg! :D

Deze cake heb ik vannochtend nog even gehaald. ben zeer benieuwd. k laat het jullie weten hoe deze cake het doet.

ook deze had ik en vond ik zeker goed te noemen. verschillende effecten met een super geweldige finale. eerst gekleurde sterren met glittering daarna mooie brocades naar blauw en rood en als finale 5 schoten tegelijk geweldige dikke gouden willows die heel langzaam naar beneden kwamen. echt super

Back
Bovenaan