COBRA 3 - BLACKPOWDER (Dutch market)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super dat er een bp variant gemaakt is, ik ga ze zeker kopen. Diegene die dit importeren vedienen een lintje. Er kan ook geen reden zijn om hier moeilijk over te doen als hij aan alle voorschriften voldoet is er niks aan de hand.

Dan kan bonte hoog of laag springen maar heeft geen poot om op te staan. En het gezeur dat het op een flash variant lijkt snap ik niet, ieder zichzelf respecterende journalist doet research voordat je wat publiceert en dan komen je er al snel achter dat er niks bijzonders is. Laten we die vervelende man er niet eens bij betrekken maar blij zijn met een leuk nieuw product.

Sterker nog door met een legaal en veilig alternatief te komen zal de vraag op de illegale markt naar harde knallers als nitraatjes misschien wel afnemen, bekijk het maar eens van die positieve kant,

Laatst bewerkt:
Wat zitten mensen opeens over 'imitatie' en lookalike? Dit is een product van Di Blasio Elio, niks imitatie.

Straks bovenaan de krantenkoppen:

*Nieuwe variant cobra niet te onderscheiden van de illegale versie*

En dan begint het gezeur weer van voor af aan.:bonk:

Straks bovenaan de krantenkoppen:

*Nieuwe variant cobra niet te onderscheiden van de illegale versie*

En dan begint het gezeur weer van voor af aan.:bonk:
Omdat ze geen onderzoek doen en dus maar weer uit hun nek kletsen, lucht bakken en hun duim leegzuigen. Ja, dat gaat zeker gebeuren. Dat is de grote ramp met die billenknijpende angstmedia hier; alles aangrijpen om dingen op te kloppen, en zo het angst aangejaagde kijkcijfervee aan de beeldbuis gekluisterd houden.

Elk koe kan straks zien dat er een Nederlandse gebruiksaanwijzing op staat, het geen nr.6 is maar een nr. 3 met BP oftewel blackpowder...ze wíllen het gewoon niet weten, komt niet goed uit.

Lijkt me wel heel gaaf hoor, niet eens dat ze van DBE afkomen maar gewoon eindelijk een goede BP knaller en dan ook nog is met een vlammetje!
Maar wat kwintos zegt?

Wat zitten mensen opeens over 'imitatie' en lookalike? Dit is een product van Di Blasio Elio, niks imitatie.

Er wordt altijd gedacht als een freak http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?13553-*-Di-Blasio-Elio-Cobra-3&highlight=Cobra+3

Niet te onderscheiden van elkaar. Als bp op komt weten wij dat, de consument niet. Dus look à like is het zeker. Je wordt dan een zeur genoemd hierboven wat dan weer erg jammer is. De knallers van dbe zijn goed daar ook niks op tegen. Maar om de verwarring, het imago van vuurwerk op dit moment geen goed idee met zo'n jasje.

En wat de media betreft, feiten zijn daarvoor niet belangrijk sensatie daar gaat het om. Daar is dit artikel een heel goed projectiel voor.

Super dat er een bp variant gemaakt is, ik ga ze zeker kopen. Diegene die dit importeren vedienen een lintje. Er kan ook geen reden zijn om hier moeilijk over te doen als hij aan alle voorschriften voldoet is er niks aan de hand.

Dan kan bonte hoog of laag springen maar heeft geen poot om op te staan. En het gezeur dat het op een flash variant lijkt snap ik niet, ieder zichzelf respecterende journalist doet research voordat je wat publiceert en dan komen je er al snel achter dat er niks bijzonders is. Laten we die vervelende man er niet eens bij betrekken maar blij zijn met een leuk nieuw product.

Sterker nog door met een legaal en veilig alternatief te komen zal de vraag op de illegale markt naar harde knallers als nitraatjes misschien wel afnemen, bekijk het maar eens van die positieve kant,

Dat is helemaal geen gezeur! Hier word alles aangegrepen om dat vuurwerkverbod maar voor elkaar te krijgen dat heb je al wel gezien lijkt me toch. En ik ben helemaal niet negatief, verre van dat zelfs, en hoop uiteraard met zo n nieuwe knaller als dit dat het een succes word. Maar de naam Cobra word altijd weer in verband gebracht met.... Je begrijpt het al denk ik. Maar goed ik hoop op het positieve.

Zou dit dan de eerste fatsoendelijke knallerd op nederlandse boden worden?
Ik hoop het van harte. maar zie de mediakoppen al weer aan de horizon..

Zou dit dan de eerste fatsoendelijke knallerd op nederlandse boden worden?
Ik hoop het van harte. maar zie de mediakoppen al weer aan de horizon..

Juistem. Worden straks weer vermakelijke berichten!
Maar of dat nou zo goed is? Als boeren, burgers en buitenlui weer gaan schreeuwen. Ach, ze zetten zichzelf dan gigantisch voor schut. Luistert de politiek nog minder goed naar de burger...

Er heeft vanuit de overheid(bonte-hoek)nog niemand iets gezegd de enige tot dusver die iets erover hebben gezegd/gezeurd zijn de leden van vwc,ik snap niet dat we zelf alvast de knuppel aan bonte geven om ons mee te slaan

Er heeft vanuit de overheid(bonte-hoek)nog niemand iets gezegd de enige tot dusver die iets erover hebben gezegd/gezeurd zijn de leden van vwc,ik snap niet dat we zelf alvast de knuppel aan bonte geven om ons mee te slaan

Dat is precies waar het om gaat. Om te vermijden dat er ook maar eens kans gecreëerd kan worden is het gewoon geen goed idee om iets met de cobra style te doen. De knaller op kwaliteit niks op aan te merken.

Zelfs in de branche wordt die mening gedeeld. Wat mij betreft is de knaller geen probleem, maar een ander jasje zou beter zijn voor de knaller, het imago van consumenten vuurwerk en de traditie die onder druk staat.

Waar ik zelf dan nu eigenlijk al van baal is het complete plaatje wat straks geschetst wordt door de media .
17 jarige jongen blaast brievenbus op met een cobra!
Bij wijze van spreken.
Prachtig dat dit soort producten gemaakt worden maar heeft het kans van overleven ten opzichte van alle negatieve aandacht die het met zich meebrengt. nu al voordat er ook maar enigzins een cobra op de markt is voor Nl hebben we al 3 paginas vol met commentaar en tegenspraken.

Liever had ik een kartonnen huls gezien met een zwarte crepe erop zodat het nergens aan gerelateerd kon worden.geef het beestje een naam van mij apart bpn ,black powder nitrate
Hoe je het ook wendt of keert , deze cobra heeft nu al een negatieve indruk voor de mensen die niet beter weten.

Zelfs in de branche wordt die mening gedeeld. Wat mij betreft is de knaller geen probleem, maar een ander jasje zou beter zijn voor de knaller, het imago van consumenten vuurwerk en de traditie die onder druk staat.

En wie vertegenwoordigd volgens jou de "branche" dan daar ben ik wel benieuwd naar?

Kijk het verhaal met imago begrijp ik best maar het word allemaal zo overdreven en misschien is het ook beter om hem een andere naam en etiket te geven om een gezeur in de media voor te zijn. Maar dat is uiteindelijk een keuze van de leverancier en uit marketing oogpunt zou dat geen slimme zet zijn.

Ik ga ervan uit dat de personen die over de wet gaan nuchter genoeg zijn om in te zien dat er niks aan de hand is. En geluiden uit die zogenaamde "branche" kunnen ook wel eens andere jaloerse ondernemers zijn die balen dat ze zelf niet op het idee zijn gekomen om een knaller uit europa te halen van fatsoenlijke kwaliteit.

Enne ik heb hier meer vertrouwen in dan de COBRA 15 van Rubro, waar je overigens ook niks over hoorde toch.

En wie vertegenwoordigd volgens jou de "branche" dan daar ben ik wel benieuwd naar?

Kijk het verhaal met imago begrijp ik best maar het word allemaal zo overdreven en misschien is het ook beter om hem een andere naam en etiket te geven om een gezeur in de media voor te zijn. Maar dat is uiteindelijk een keuze van de leverancier en uit marketing oogpunt zou dat geen slimme zet zijn.

Ik ga ervan uit dat de personen die over de wet gaan nuchter genoeg zijn om in te zien dat er niks aan de hand is. En geluiden uit die zogenaamde "branche" kunnen ook wel eens andere jaloerse ondernemers zijn die balen dat ze zelf niet op het idee zijn gekomen om een knaller uit europa te halen van fatsoenlijke kwaliteit.

Enne ik heb hier meer vertrouwen in dan de COBRA 15 van Rubro, waar je overigens ook niks over hoorde toch.

Het gaat niet om de kwaliteit die is top. Die Cobra 15 van Rubro heeft niet het uiterlijk van een bekende knaller waardoor die toestand minder is. Maar goed ik hou erover op, hopen op deze knaller met een ander jasje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan