Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat zitten mensen opeens over 'immitatie' en lookalike? Dit is een product van Di Blasio Elio, niks immitatie.
Omdat ze geen onderzoek doen en dus maar weer uit hun nek kletsen, lucht bakken en hun duim leegzuigen. Ja, dat gaat zeker gebeuren. Dat is de grote ramp met die billenknijpende angstmedia hier; alles aangrijpen om dingen op te kloppen, en zo het angst aangejaagde kijkcijfervee aan de beeldbuis gekluisterd houden.Straks bovenaan de krantenkoppen:
*Nieuwe variant cobra niet te onderscheiden van de illegale versie*
En dan begint het gezeur weer van voor af aan.![]()
Wat zitten mensen opeens over 'imitatie' en lookalike? Dit is een product van Di Blasio Elio, niks imitatie.
Super dat er een bp variant gemaakt is, ik ga ze zeker kopen. Diegene die dit importeren vedienen een lintje. Er kan ook geen reden zijn om hier moeilijk over te doen als hij aan alle voorschriften voldoet is er niks aan de hand.
Dan kan bonte hoog of laag springen maar heeft geen poot om op te staan. En het gezeur dat het op een flash variant lijkt snap ik niet, ieder zichzelf respecterende journalist doet research voordat je wat publiceert en dan komen je er al snel achter dat er niks bijzonders is. Laten we die vervelende man er niet eens bij betrekken maar blij zijn met een leuk nieuw product.
Sterker nog door met een legaal en veilig alternatief te komen zal de vraag op de illegale markt naar harde knallers als nitraatjes misschien wel afnemen, bekijk het maar eens van die positieve kant,
Zou dit dan de eerste fatsoendelijke knallerd op nederlandse boden worden?
Ik hoop het van harte. maar zie de mediakoppen al weer aan de horizon..
Er heeft vanuit de overheid(bonte-hoek)nog niemand iets gezegd de enige tot dusver die iets erover hebben gezegd/gezeurd zijn de leden van vwc,ik snap niet dat we zelf alvast de knuppel aan bonte geven om ons mee te slaan
Naja er staat tenminste met koeienletters BP op,dus het is niet degene uit de startpost.
Zelfs in de branche wordt die mening gedeeld. Wat mij betreft is de knaller geen probleem, maar een ander jasje zou beter zijn voor de knaller, het imago van consumenten vuurwerk en de traditie die onder druk staat.
En wie vertegenwoordigd volgens jou de "branche" dan daar ben ik wel benieuwd naar?
Kijk het verhaal met imago begrijp ik best maar het word allemaal zo overdreven en misschien is het ook beter om hem een andere naam en etiket te geven om een gezeur in de media voor te zijn. Maar dat is uiteindelijk een keuze van de leverancier en uit marketing oogpunt zou dat geen slimme zet zijn.
Ik ga ervan uit dat de personen die over de wet gaan nuchter genoeg zijn om in te zien dat er niks aan de hand is. En geluiden uit die zogenaamde "branche" kunnen ook wel eens andere jaloerse ondernemers zijn die balen dat ze zelf niet op het idee zijn gekomen om een knaller uit europa te halen van fatsoenlijke kwaliteit.
Enne ik heb hier meer vertrouwen in dan de COBRA 15 van Rubro, waar je overigens ook niks over hoorde toch.