Clouds of Thunder [Uitloop]

Dat is niet helemaal waar wat je hier beweerd. Witte Tenten heeft namelijk op hun demo eerst 1 pot afgestoken en daarna de rest va het karton. Zo had je dus een beeld van 1 cake tegelijk en van bijvoorbeeld 20 tegelijk!

Deze cake vind ik erg interresant om als afsluiter te doen van mijn knalcake projectje. Had nooit gedacht dat het een Nederlandse cake zou worden. :p

Dat is niet helemaal waar wat je hier beweerd. Witte Tenten heeft namelijk op hun demo eerst 1 pot afgestoken en daarna de rest va het karton. Zo had je dus een beeld van 1 cake tegelijk en van bijvoorbeeld 20 tegelijk!

inderdaad, Wat dat betreft vond ik dat witte tenten het erg goed doet op een demo.
Eerst wordt er 1 cake afgestoken en daarna pas meerdere..zo kun je uitstekend ziet wat 1 potje doet, en wat je met meerdere potten kan bereiken :D
Op de vwc-meeting is al gezegd, dat bij de demo dit jaar alleen van de nieuwe producten 1 stuks word geshowt. Daarna volgt er een welkbekend witte tenten showtje :p Naar horen zeggen nog geweldiger als vorig jaar!
maar goed, weer effe ontopic!

Clouds of thunder verrast mij ook erg, vooral voor die prijs! Een erg geode nederlandse knalcake!

Indrukwekkende filmpjes, maar heb er niet zoveel aan.
Er zijn naast Broekhoff nog een aantal leveranciers (o.a. Witte tenten) die teveel tegelijk afschieten om een pot goed te kunnen beoordelen.

@ Broekhoff: Less is more:)

Helemaal mee eens.
Afgaande op het filmpje zijn de knallen wel goed hard en dat hij in fan-shape schiet is ook heel mooi.
Maar ik wil ook altijd een filmpje zien voordat ik een product van boven de 25 euro aanschaf en van zulke filmpjes als van Broekhoff, waar 4 á 6 cakes tegelijk worden geschoten, word ik niet veel wijzer :sad:
Hierdoor heb je totaal geen idee wat de cake in zijn eentje presteert.
Met zulke filmpjes overtuigen ze mij niet om een bepaald product eerder aan te schaffen.

Maar wat betreft deze "Clouds Of Thunder"...Ik denk wel dat je een goede knalcake in huis haalt voor 36,95 (vooral dankzij de effectomschrijving :wink:)

Clouds of Thunder € 35,00

00000002.JPG

Cees

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo Hee!

dat blok ziet er egt goed uit... lekker groot ook!

Broekhoff Schiet en scoort!

helemaal toppie!!!!!

MVG

Laatst bewerkt:
Lijkt mij een top product en dat voor die prijs.
Lijkt mij ook aantrekkelijker dan de Defcon Thunder.
De meeste Broekhoff dealers bij ons in de regio verkopen de Dynamic serie niet.
Ik zal eens even rondkijken. Misschien dit jaar wel.

@Black Dragon

je moet bij je dealer even vragen of ze hem verkopen, vele dealers hebben niet in de folder staan maar zullen hem wel verkopen, evenals de pyrostar collectie.

@Black Dragon

je moet bij je dealer even vragen of ze hem verkopen, vele dealers hebben niet in de folder staan maar zullen hem wel verkopen, evenals de pyrostar collectie.

We hebben hem vanavond geschoten, precies zoals ie hoort.......

Lekker fel en geen flauwekul
is 35 euri wel waard.

Toch vind ik 'm niet zo'n lekker tempo hebben, mij te rustig. De z-shape mag vloeiend achter elkaar doorlopen, en het laatste salvo ook echt tegelijk. Wat gewelddadiger.

Bij vechtweelde in Maarssen kregen wij de V-cross in plaats van de Clouds of thunder.
Dit, omdat hij niet meer leverbaar was terwijl we in November hem al besteld hebben via de webshop.

Erg maf..
Kan trouwens geen filmpje vinden van de V-cross

Jah dat probleem heb ik ook! ik wou hem vandaag los kopen bij mijn dealer alleen ze konden er niet eens aan komen erg jammer wat is er aan de hand met deze mooie knal blok?

Mvg

Broekhoff heeft een grote inschattings fout gemaakt. Crisis in het achterhoofd gehad? Super goeie knalpot op de markt gebracht maar te weinig laten maken. Als dealer van Broekhoff balen wij daar ook van. Als vervanger voor Clouds of Thunder wordt door Broekhoff de V-Cros van Pyrostar geleverd.

Ook dit is een top knalcake, knalt evenhard als de silver salute van dynasty.
Ook nog net met puur geluk 1 weten te bemachtigen.

Vanwege een inkoopmisser van mijn kant, en van Broekhoff (en een geweldig druk jaar) hebben enkele van onze klanten helaas een V-Cross gekregen i.p.v een Clouds of Thunder. Ik heb zelf een ontzettende hekel aan vervangers, maar ik had in deze weinig keus. Geld terug geven of een duurdere vervanger aanbieden. (V-cross = 54,95) Mocht je bij ons (Vechtweelde) een V-cross hebben gehad in plaats van een Clouds of Thunder (uit de voorverkoop): stuur mij even een mail of bel, want de v-cross was best leuk, maar niet zo geweldig als de clouds of thunder.

Ik kwam de 30ste, net even te vroeg, want pas een half uur later zouden ze weer binnen komen bij Vechtweelde. Ik kwam specifiek voor die cake, dus eerst even een andere bestelling opgehaald even verderop, toen weer terug en jawel, hij werd voor me uitgepakt haha. Leuk dat ik even achter mocht kijken Douwe, ziet er goed uit, dik voor mekaar daar! Ook nog eens een 10m Magic Whip voor het heen en weer rijden, helemaal super, topservice!

Ik was in ieder geval blij met die Clouds of Thunder, liep prachtig in mijn showtje, had hem niet willen missen, topper van een cake! :D

Back
Bovenaan