Close up foto's

Close-up foto's geven inderdaad een heel ander gevoel. Ik vergelijk het een beetje met in de handen houden. Je zit er kort op en kunt er eens "echt" naar kijken.

Inderdaad. Bijvoorbeeld de foto van Cameo over hoe de lontjes zijn verwerkt in de Triangle Cracker en mijn laatste foto over de Chainthunder, dat zijn de echte close ups. Daarnaast zjin er ook veel productfoto's bijgekomen.

Bij close ups is het meer een detail uit het product nemen en op deze scherp te stellen. Bij normale camera's is dat de Macrostand [Bloemetje] en met de duurdere camera's spelen met het diafragma [Av stand].

highresof9.jpg

Vind alleen de groene kleur iets te groen. Maar vind hem wel leuk zo. Vanavond nog wat andere foto's maken.

Mag ik vragen wat dat is? ziet eruit als een Pirat? Maar dan met lont :rolleyes:

Zijn legale pirats met lont, knallen net zo hard als een rotje, aleen zijn ze veel duurder :bonk:.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt, maar om eerlijk te zijn zijn die foto's juist met een dure huis tuin en keukencamera gemaakt, en met mijn spiegelreflex gaat het steeds beter en dan ga jij zeggen dat mijn oude foto's mooier zijn? :D

Hier een aantal van mij foto's:

dscf0012hf6.jpg

CT 60

dscf0026ti7.jpg

Lont CT 60

dscf0089mc5.jpg

Trueno No.3

dscf0091ce5.jpg

Staart Trueno No.3

dscf0418kw8.jpg

Lont String Cracker

dscf0441nq6.jpg

Black Salute

dscf0168sl9.jpg

Closeup verjaardagsproject

Hier een foto van een apparte BSC 405A van mij..

SANY0157copy.png

Het is een foto van vorig jaar, nu kan ik al wat beter fotograferen dus ik zal binnenkort eens even een opnieuw maken :)

@Thundering in tha sky.

Die chain thunder 60sh en die stickerless rockets knallen mooi uit de foto.

well done everbody:shocked::D

Deze vond ik net nog tussen mijn verzameling, wel mooi, al zeg ik het zelf.

IMG_7756.JPG

Edit nog een paar gevonden :p

ALPECO_DEMO_200613-10-2006_038.JPG

ALPECO_DEMO_200613-10-2006_033.JPG

Laatst bewerkt:
Zijn er oo nog mensen die close-ups hebben van andere stukken vuurwerk ipv alleen maar knallers en lontjes :)

Ze zijn mooi hoor, maar er zijn ok nog tal van andere voorwerpen en onderwerpen met vuurwerk die je close up , of zelfs macro close up kunt fotograferen

Zijn er oo nog mensen die close-ups hebben van andere stukken vuurwerk ipv alleen maar knallers en lontjes :)

Ze zijn mooi hoor, maar er zijn ok nog tal van andere voorwerpen en onderwerpen met vuurwerk die je close up , of zelfs macro close up kunt fotograferen

Oo als je even een weekje hebt gaat dat helemaal goed komen.:D

Net ook een aantal close-ups gemaakt van een aantal babypijltjes:)

2560123913_37e0e3ff43.jpg

2560944662_73f83c017a.jpg

2560944138_0774f65ce9.jpg

Wat vinden jullie ervan?:)

Groeten,
Pyro-rola

Back
Bovenaan