Climax XXL

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: PrV 13003
Artikelnaam: Climax XXL
Bruto Gewicht: 3080 gr
Netto Kruitgewicht: 476 gr
Aantal Schoten: 49
Kaliber: 25
Effectomschrijving: 49 schoten vette gouden palmen met blauwe kogels in opbouwend tempo. Vette finale. Deze cake hoort in je eindejaarsshow!
Tijdsduur: 28 sec
Stijghoogte: 30 m
Kartoneenheid: 3
Richtprijs: €49.95 (2015)

Pronk Climax XXL.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker fantastisch, alleen vast niet in zuid-holland te verkrijgen?

Ik vrees het niet voor je. Toch echt de moeite om een keer heen te rijden. Ik haal hier al jaren een deel van mijn collectie. Het is voor mij 40KM dus dat valt prima te doen.

Laatst bewerkt:
tjonge wat je te zien krijgt is zeker niet gering zeg .
maar je moet wel beschikken over goed gevulde portemonnee

Als je zo'n dikke mine en boeket uit een pot met nog geen 10 gram per tube krijgt, dan doen alle andere importeurs iets fout denk ik.
Tenzij....het in de straat er heel anders uit ziet :wink: zo niet, chapeau

Efect blijft ook erg mooi hangen. Maar ben bang dat dit een soort imort gold goud schandaal gaat worden haha. Als dat niet zo is. Dan kan dit wel is de waaier van 2013 worden !!!

grote klasse is deze bak. het filmpje liegt er niet om hoop hem snel in het echt te zien. goede combinatie schitterend blauw met goud.. met deze bak krijg je je straat even stil en zijn alle ogen in de lucht gericht...

Ik vind ze prachtig en heb er dan ook drie van besteld!
Zit alleen te twijfelen of ik ze overlappend of alledrie tegelijk ga schieten.
En stel ik schiet ze tegelijk, wat zou dan mooier zijn; paralel of contra laten waaieren?

9,7 gram per schot? Ik geloof er helemaal niks van.. Als het wel zo is, dan is het zeker een topper!

En toch zou het zo maar kunnen, misschien hebben ze een andere samenstelling gebruikt of net weer een andere en betere kwaliteit gevonden om te gebruiken. Ik heb horen vertellen dat als er een goede kwaliteit wordt gebruikt je beduidend minder kruit nodig hebt voor een goed effect.

Maar weer on topic : ik vind het een schitterende waaiercake, tempo had iets hoger gemogen, en de effecten zijn mooi,groot en blijven lekker hangen en ben ik blij met het laatste salvo in deze cake.

als pronk dit met minder dan 10 gram kan.. dan kan het consumenten vuurwerk in nederland nog echt grote stappen maken

Back
Bovenaan