vuurwerk diemen heeft ze ooksowieson bij kuiper in koekange..
tevens de 19s oldskool cake's daar te krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vuurwerk diemen heeft ze ooksowieson bij kuiper in koekange..
tevens de 19s oldskool cake's daar te krijgen.
zit wel in bv Ground Impact en ook in eerdere pakketten van Vulcan. Nie zo 3m hoog als vroeger maar tochHeb t idee dat die zwermeffecten weer met een of andere andere CE categorie te maken heeft waardoor er weer een hele nieuwe groep voor zou moeten komen qua CE. Weet dit niet 100% zeker.
Maar dat dat dus de reden is om het eruit te laten/ niet te produceren al jaren.
Gingen ze serieus niet hoger? Had vroeger een rode zwermpot (dragon...?) En die ging toch zeker een meter of 5 a 6 naar mijn belevingzit wel in bv Ground Impact en ook in eerdere pakketten van Vulcan. Nie zo 3m hoog als vroeger maar toch
Gingen ze serieus niet hoger? Had vroeger een rode zwermpot (dragon...?) En die ging toch zeker een meter of 5 a 6 naar mijn beleving
Zou hier toevallig al beeldmateriaal van zijn?![]()
Ook gewoon alleen nog maar te vinden op de website van cafferata. Alle foto's op de Facebook van katan GmbH zijn weggehaald maar die van de 19 sh ass is er wel gewoon. Appart weer...
Gingen ze serieus niet hoger? Had vroeger een rode zwermpot (dragon...?) En die ging toch zeker een meter of 5 a 6 naar mijn beleving
Iemand die toevallig weet waar deze te koop zijn?