Clash of the Titans

Ik had meerdere assortimenten maar van deze verwachte ik het meest. Het zegt wel wat dat ik nu pas reageer in dit topic. Was een eenmalige aanschaf.

Deze had ik op mijn wishlijst staan en gelukkig is het daar bij gebleven als ik de reacties lees.
Wel bizar dat zo'n prijzig assortiment zo gigantisch slechte beoordelingen krijgt. Mag aannemen dat Rubro hier toch wel mee aan de slag moet.

Clash of the Titans : Rubro Vuurwerk : 5x 25 Shots : 30mm : 5x 490 Gram : Straatfilm

De labels zijn wel goed :D

Burst was prima, daar is niks mis mee. Bombettes komen erg hoog > hoger dan gemiddelde / meeste 30mm waardoor deze met beetje wind minder is gelijk.

Het zijn aanzich leuke cakes voor tussendoor.

Effecten leken idd veel op elkaar.

Voor deze prijs zou ik volgende keer (persoonlijk) toch wat anders zoeken.

Zoals anderen aangeven, de labels zijn/waren heel gaaf! Maar de uitwerking was inderdaad een tegenvaller. Het tempo was te laag en het was klein in vergelijking met mijn 25 mm compounds. Zegt misschien genoeg dat ik de "Athena" en "Zeus" nog heb staan van dit assortiment. Hopen dat een extra jaartje drogen ze goed doet, maar ben er bang voor. Voor "even wat stookvoer tussendoor" vond ik ze veel te prijzig. Dit jaar ga ik gewoon weer voor een vertrouwd 19 shots assortiment.

Back
Bovenaan