City Lights [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
citylights_44641.jpg

Artikelnummer: 1655
Artikelnaam: City lights
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 32 tot 60 gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Pakket met verschillende fonteinen in verschillende vormen variërend van 32 tot 60 gram
Tijdsduur: ...
KArtoninhoud: 8/1
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €29,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effecten lijken allemaal wel erg op elkaar. Had gehoopt er nog een soort Howling Wolf tussen te vinden o.i.d. +- 3 euro per fontein is te overzien. De kleine 4 zijn echter wel erg matig op de film.

Wat een inspiratieloze meuk zeg!
8 filmpjes bekeken, maar wat een utter waste of time.
Zijn dit trouwens films van de crew zelf of aangeleverd door Wolff?

Helleu, is dat niet 8x 't zelfde filmpje? Ik hoopte op iets moois, maar dit is gewoon telkens wat crackling met wat gekleurde balletjes, klaar is kees. Kun je net zo goed een goed meterpakketje (Hong Deng Long bv.) op de kop tikken voor helft van de prijs.
Maar ik scharrel m'n fonteinen wel weer gewoon los bij mekaar. Ben je wat duurder uit, maar heb je ook wel allemaal 100-200gr. fonteinen met een eigen kwalitatief smoelwerk ipv deze inwisselbare dingen.

Dit pakket had ik hoge verwachtingen van maar helaas,dan toch maar weer losse fonteinen zoals richardus al zegt.

Ik ook. Alleen de Flying Dutchmen en iets minder The Cube hebben mij weten te overtuigen.

En dan heb ik zelfs ook nog het gevoel dat de Flying Dutchmen en The Cube heel erg gaan tegenvallen, omdat het wel erg `diep in China´ is opgenomen. Krijg een beetje een diamond-collection gevoel hierbij.

Ontopic: ik denk dat er iets mis is gegaan met de filmpjes, want ik zie van de 8 potten maar 2 verschillende effecten. Ik denk namelijk dat dit pakketje best te doen is en ik ga het zeker ook halen. Ze oudere zus (fountain box) heb ik ook al liggen.

Nee. Of kan jij een voorbeeld noemen? Ik heb nog geen omlabeling van Brave en Wichers gezien. Maar als jij er eentje aan kan wijzen, sta ik open voor discussie :)

Ik vind deze fonteintjes ook echt ongeïnspireerde troep. Zijn gewoon meterpakket fonteintjes, maar dan in een hip Wolff jasje. Prijs is ook á la meterpakket. Misschien niet te duur, maar wel bagger weinig kwaliteit.

Nee. Of kan jij een voorbeeld noemen? Ik heb nog geen omlabeling van Brave en Wichers gezien. Maar als jij er eentje aan kan wijzen, sta ik open voor discussie :)

Ik vind deze fonteintjes ook echt ongeïnspireerde troep. Zijn gewoon meterpakket fonteintjes, maar dan in een hip Wolff jasje. Prijs is ook á la meterpakket. Misschien niet te duur, maar wel bagger weinig kwaliteit.

Zeker ongeinspireerde troep. Als Wolff hier meer aandacht aan besteed had, en hier 8 kwalitatieve goede volle fonteinen had kunnen neerzetten mocht de prijs van mij ook wel omhoog, maar dit is gewoon een overrated meterpakketje.

Back
Bovenaan