Chrysant

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 404.210
Artikelnaam: Chrysant
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 205
Effectomschrijving: Rood overgaand naar chrysanthemum, blauw overgaand naar chrysanthemum, groen overgaand naar chrysanthemum, zeeblauw overgaand naar chrysanthemum, finale van dragon eggs.
Richtprijs: €52,50
Film: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie.

Ziet er heel groot uit! Als je kijkt naar het aantal schoten en het effect, hoop ik dat er echt het maximale uit word gehaald. Ben het meest benieuwd naar wat beeldmateriaal van deze batterij.

De prijs valt mij wel op, nog geen eens heel hoog.

Vergelijk hem eens met de single shot ernaast, het is niet zo'n enorme bak dit, heel compact juist, doet de prijs natuurlijk ook ten goede. :D
De omschrijving beloofd zeker wat ja, ben ook razend benieuwd, vooral naar het tempo.

Haha geweldig!

Ik weet zeker dat andere importeurs hier veel veel meer geld voor vragen maar Mercurius blijft er heerlijk nuchter onder en vraagt er net iets meer dan 50 euro voor! Echt geweldig! Een heerlijke 500 grammer met een super snel tempo en een super aantal schoten waardoor hij ook niet na een paar seconden is afgelopen. De omvang van deze batterij is ook groot, waardoor hij impostant en duur overkomt, maar dat is iets wat hij dan weer net niet is!

Vet ding, geeft de Super500 en General volgens mij het nakijken, vooral door de lagere prijs. Zijn de chrys. niet bijna meer ti.salutejes in t echt?

Het filmpje van de site doet het niet meer, en op youtube zijn ook geen filmpjes meer te vinden. Heeft iemand van deze cake misschien nog een filmpje? Ben erg benieuwd. :)

Hier een youtube film kijkt wat makkelijker, zelfde als op die op de site van Mercurius.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan