Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat al bijna de gehele maand op in de radio, lekker wel hoor, nu de klok is verzet en je in het donker terugrijd met Sky erbij! :D

Dat verschilt toch echt van jaar tot jaar bij mij.

Ik kan best lang zonder kerstmuziek tot ik van binnen zo'n onrustig gevoel begin te krijgen, het gevoel dat er buiten vuurwerk nog iets essentieels mist in m'n leven. Dagen lang loop ik verdwaasd rond, krijg geen hap meer naar binnen en geen werk meer gedaan. Mijn omgeving begint zich zorgen te maken en de suggesties om toch maar eens naar de dokter te gaan stapelen zich op. Dan komt het moment dat in de verte dat zalige geluid klinkt, het verlossende geluid, het licht in de duisternis en het signaal dat oud en nieuw nu echt niet zo ver weg meer kan zijn. Chris Rea is eindelijk zin z'n auto gestapt en onderweg naar huis! Vanaf dat moment kan ik zelfs Mariah Carey verdragen en staat de radio steevast op een kerst station.

Lees dat veel mensen Skyradio op hebben staan, zelf ook maar eens de zender opgezet in de auto :D

Dit pareltje staat het hele jaar aan dus altijd beetje kerstsfeer maar sinds vorige maand weer op Skyradio Christmas :kerst: en uiteraard in de auto !

20201013_122724.jpg

Ik weet niet of het al meer mensen is opgevallen maar klopt het dat , #1 kerstplaat: Driving home for Christmas, niet wordt gedraaid?

Ik heb The Christmas Station inmiddels ruim een week aan in de auto en heb hem nog geen één leer gehoord....?

Ik weet niet of het al meer mensen is opgevallen maar klopt het dat , #1 kerstplaat: Driving home for Christmas, niet wordt gedraaid?

Ik heb The Christmas Station inmiddels ruim een week aan in de auto en heb hem nog geen één leer gehoord....?

Is mij heel eerlijk gezegd nog niet echt opgevallen. Gaan er eens op letten.

Ik vind de christmasstation die ze nu al afsprelen veel beter dan dalijk op de reguliere zender. Dalijk krijg je weer 5 keer per dag dezelfde nummers en alle bekende nummers....nu draain ze veeel meer variatie en de hele oude echte kerstsongs....

Driving home for Christmas wordt zeker wel gedraaid, mijn favoriete nummer ook direct. Maar eens, de huidige lijst is veel diverser zo lijkt het. En toch hoorde ik van het weekend vele andere nummers doordat Djaimy een Spotify lijst had gemaakt. Dan mis je eigenlijk nog wel veel nummers op de Christmas station hoor.

Ik vind de christmasstation die ze nu al afsprelen veel beter dan dalijk op de reguliere zender. Dalijk krijg je weer 5 keer per dag dezelfde nummers en alle bekende nummers....nu draain ze veeel meer variatie en de hele oude echte kerstsongs....

Dat is mij ook opgevallen ja. Veel meer onbekende nummers of nummers die je niet vaak hoort. Veel leuker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan