Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier de laatste dagen op een wat lager pitje. Het warme weer komt de kerstsfeer niet ten goede, kijk uit naar de frisse avonden, gure avonden, waarbij de regen klettert tegen het raam en Wham! uit de speakers

Ben benieuwd wanneer ze op de normale radio ook weer kerstmuziek gaan draaien, 2018 was dat al op 19 november, vorig jaar op 25 november. Dit jaar wat eerder vanwege corona? :D

Hier de laatste dagen op een wat lager pitje. Het warme weer komt de kerstsfeer niet ten goede, kijk uit naar de frisse avonden, gure avonden, waarbij de regen klettert tegen het raam en Wham! uit de speakers

En we zijn alweer begonnen met de kerstradio. Net als je denkt dat de sfeer wat wegvalt door het warme weer, brengt de kerstradio die sfeer er toch weer terug in!

Ook hier staat ie bijna dagelijks wel even aan en ook weer lekker de kerst muziek in de auto erop.

November is weer begonnen, dat betekent binnenkort kerstdorp opbouwen en nog weer vaker de Christmas Station aan!

Inderdaad. Het is november en dan gaat 'ie toch wel non-stop aan eigenlijk hoor. Heer-lijk!

Hij staat in de auto eigenlijk vaker aan dat ik van te voren bedacht had. Lekker sfeertje geeft t gewoon.

Inderdaad, zeker met de nachtvorst van afgelopen nacht is het heerlijk om nu de kerstradio aan te hebben!

Hier staat hij de laatste dagen ook erg veel aan, lekker in het postieve proberen te blijven.

mijn gewonnen radiotje maakt over uren! veel eerder 1tje moeten aanschaffen achteraf!

Echt super blij mee en kerstradio staat weer aan!

Hier ook de radio maar even aangezet. Wat sfeer is nooit verkeerd deze dagen.

Ben ik de enige die het plezier in kerst/kerstmuziek nu ook kwijt is? Normaal in het weekend s’ochtends ontbijten met kerstmuziek aan, maar het gevoel is helemaal weg...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan