Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdens het demoseizoen is het eigenlijk wel traditie voor mij om op de terugweg even te genieten van een heerlijk sfeerverhogend kerstnummer. Tijdens de terugreis op woensdag van Vuurwerkmania, met het slechte weer, gingen de kriebels dermate omhoog dat ik meer dan één kerstnummer heb beluisterd. Heerlijk!

Zelfde als Djaimy, tijdens de demo standaard op de terugweg een paar goede kerstnummers. Na de demo's wordt het wat minder en eind oktober wordt het al een flink stuk vaker.

Heerlijk hoor, vanmiddag opgezet, met dit weer en wat vuurwerkvideos omzetten zit je er lekker in. Komende tijd zal ie regelmatig aan gaan.

Momenteel staat ie lekker te blazen uit de speakers. Heerlijk als je zo bezig bent met wat countdown topics door te kijken! Het was vandaag ook echt weer ervoor, de komende dagen wordt het weer warmer en zal de sfeer ook wat weggaan... Even pauze dus voor de christmas station!

Verschrikkelijk! Nu 2 uur opgestaan hier, ben er nu wel weer even klaar mee! Probeer het over een maand weer haha. Kon er altijd goed naar luisteren maar vind het nu echt nog even veel te vroeg. Komend weekend 25 graden mensen..!

Temperatuur speelt hier wel een grote rol in inderdaad, nu heerlijk op staan tijdens het door spitten van het forum. Als het van de week weer een graad of 25 wordt heb ik het er ook niet meer op staan.

Weer een echte typische herfst dag vandaag, christmas station kan er dus mooi weer op :kerst:

Jaja, het is 1 oktober. Dat betekend dat Sky Radio weer te vinden is op Nederland.fm en als het goed is ook weer te ontvangen via DAB+ (zelf niet in het bezit ervan, dus testen gaat niet). Voor mij persoonlijk is 1 oktober ook echt wel de aftrap van het ''kerstmuziek'' seizoen. Hij staat dus al de hele avond op: heerlijk!!!:kerst:

Haha niet echt, doe het in deze periode ook voornamelijk als ik alleen thuis ben.

Als jullie thuis Christmas station opzet wordt het ook al gewaardeerd :no: :rolleyes:

Sinds afgelopen week de beschikking over een DAB+ radio met het werk. Heb hem de afgelopen week al veelvuldig op Skyradio Christmas gezet, maar mijn collega's kunnen het niet allemaal waarderen. Ook de klanten waar we werken kijken toch best raar op :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan