Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, laat ik dan maar aftrappen hier, een week terug alweer naar geluisterd en sindsdien nog al weer een aantal keer. Niet de hele dag door want dan is het in december toch minder gezellig, maar 's avonds tijdens het doorspitten van het forum wel erg sfeervol!

Nou, laat ik dan maar aftrappen hier, een week terug alweer naar geluisterd en sindsdien nog al weer een aantal keer. Niet de hele dag door want dan is het in december toch minder gezellig, maar 's avonds tijdens het doorspitten van het forum wel erg sfeervol!

Ik heb laatst toevallig ook wat kerstnummers geluisterd. Vooral nu het wat frisser wordt best sfeervol tijdens het doorkijken van diverse topics!

Ik zit nog met mijn gedachten bij de zomer moet ik eerlijk bekennen! Haha
Kerstmuziek daar wacht ik nog wat maandjes mee. Maar kan me voorstellen dat het voor anderen weer erg sfeervol is al.

Vanaf wanneer begin jij met het luisteren van kerstmuziek ? Dit geld net als voor de kerstboom. Pas na 5 december, eerst moet de :sint: de deur uit zijn. Vaak ontkom je er niet aan. Kerstmuziek wordt al vroeg gedraaid om de radio. Maar geeft altijd wel veel sfeer.

Ik heb m hier al een tijdje met enige regelmaat aan staan, en ik merkte dat er dus gewoon ná kerst 2017 een aantal nieuwe liedjes zijn toegevoegd aan de playlist. Gekkigheid.

Heb hem gisteren tijdens het online gooien van het countdown lekker aangezet, en dat beviel prima. Zal het nu ook weer even niet doen, gewoon af en toe om het langzaam op te bouwen.

Ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen. :D Helaas denkt mijn vriendin daar anders over, ik ga haar dus ook niet wijzen op de hierboven voorgestelde stream :angel: Voor een paar dagen hoort het erbij, maar het hoeft echt geen maanden te duren voor mij

hahaha zag het topic en moest het even uit proberen en ja hoor hij doet het stat onder tussen toch al weer meer als een kwartier op hahaha

2018-08-28 13_23_30-Window.jpg

Ik zet all I want for christmas van Mariah Carey in iedere publieke playlist die ik tegen kom en samen met Last Christmas van Wham luister ik deze liedjes eigenlijk sporadisch gedurende het hele jaar. Laatst toen ik moest studeren heb ik vanwege het relaxende effect een hele playlist aangezet en dat werkte ook verrassend goed. Dus dat zal ik blijven herhalen!

Nou laten we deze ook maar weer eens aanslingeren. Mensen zullen mij wel voor gek verklaren hier maar ik vind het geweldig. Dat sfeertje! Gisteren ook voor het eerst na afgelopen winter weer een kop warme chocolademelk klaargemaakt.. Heerlijk! Kom maar door met die koude en donkere dagen!

Hij blijft fijn hoor al die kerstliedjes die voorbij komen. Echter moet ik hem wel steeds weer uitzetten als mijn vriendin thuis komt.. :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan