Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even aan het rondneuzen in alle nieuwe items om de must haves te noteren, uiteraard met de Christmas Station op!
Goed de kriebels zo, vooral om ook echt weer te zoeken, want je schrijft alles wel op, maar budgettechnisch valt er enorm veel af, dus lekker strepen zoals je vroeger in een foldertje deed. :D:thumbsup:

Hij heeft hier alweer de nodige uurtjes aangestaan, heerlijk blijft het. Moet wel zeggen dat het met deze temperaturen wat minder aantrekkelijk is.

Inderdaad op DAB+ al binnen te slingeren toch wel makkelijk in de auto! , iemand enig idee wanneer en of er oom een FM versie is ? Of enkel de normale sky die meer keret gaat draaien ? Zo ja wanneer is dit meestal?

Op FM helaas en Sky Christmas te ontvangen. Vanaf halverwege november is er op de normale Sky al wel zo nu en dan een kerstliedje te horen en precies om middernacht van 5 op 6 december gaat de zender om naar kerst (dat moment probeer ik altijd mee te pakken, de eerste keer dat de kerst jingle van Skyradio te klinken is, lekker sfeervol :D). De verhouding kerst/normale muziek is dan ongeveer half-half denk ik, maar dat schuift gedurende de maand steeds verder naar kerst!

Inderdaad jammer dat er geen Skyradio Christmas op FM te vinden is, maar enkel DAB+. Dat heeft mijn autoradio helaas niet.. Dan maar met Bluetooth verbinden en via de telefoon, ook prima. Het station staat hier op de computer al regelmatig op, heerlijk. Ik ga dit jaar ook de overgang (5 op 6 december 0:00) proberen mee te pakken. Lijkt me erg gaaf, goede tips Niels, bedankt!

Inderdaad jammer dat er geen Skyradio Christmas op FM te vinden is, maar enkel DAB+. Dat heeft mijn autoradio helaas niet.. Dan maar met Bluetooth verbinden en via de telefoon, ook prima. Het station staat hier op de computer al regelmatig op, heerlijk. Ik ga dit jaar ook de overgang (5 op 6 december 0:00) proberen mee te pakken. Lijkt me erg gaaf, goede tips Niels, bedankt!

Haha, geen probleem ;) Ondanks dat die jingles nu ook al te horen zijn blijf ik dat toch een mooi moment vinden. Val daarna altijd zeer tevreden in slaap, want vanaf dan is het echt bijna zo ver.

Haha, geen probleem ;) Ondanks dat die jingles nu ook al te horen zijn blijf ik dat toch een mooi moment vinden. Val daarna altijd zeer tevreden in slaap, want vanaf dan is het echt bijna zo ver.

Dit wist ik inderdaad nog niet , moet die dag erna we gewoon werken maarja .
Opzich wel een gemiste kans denk ik dat ze pas zo laat echt over gaan?
Was 1 november niet een mooi moment geweest om te zeggen we draaien er elk uur 1/2 en dan elke week opvoeren . Denk toch dat er een hoop mensne zijn zoals ik die hem enkel aan hebben op de FM wanneer die volledig over is

Dit wist ik inderdaad nog niet , moet die dag erna we gewoon werken maarja .
Opzich wel een gemiste kans denk ik dat ze pas zo laat echt over gaan?
Was 1 november niet een mooi moment geweest om te zeggen we draaien er elk uur 1/2 en dan elke week opvoeren . Denk toch dat er een hoop mensne zijn zoals ik die hem enkel aan hebben op de FM wanneer die volledig over is

Toch denk ik dat het grootste deel van de mensen begin november echt nog geen behoefte hebben aan regelmatig kerstmuziek. De meeste mensen in mijn omgeving verklaren me voor gek dat ik nu al kerstmuziek aan heb staan. Er zijn denk ik veel mensen die hem inderdaad alleen voor de kerstmuziek aan hebben, maar het overgrote deel daarvan pas in december. Voor de mensen die wel eerder behoefte hebben aan Chris Rea en Mariah Carey is de Christmas Station op DAB+ en online te beluisteren.

Goede tip inderdaad van Niels, ga die omschakeling ook proberen mee te pakken. Heb die week vakantie dus dat is geen probleem.

Goede tip inderdaad van Niels, ga die omschakeling ook proberen mee te pakken. Heb die week vakantie dus dat is geen probleem.

Wordt nog gezellig! Nu hopen dat het dit jaar weer zo gaat, zou een beetje ongemakkelijk zijn anders... :bonk:

Hij staat hier nu ook aan, heerlijk nu het weer zo vroeg donker is!

Wordt nog gezellig! Nu hopen dat het dit jaar weer zo gaat, zou een beetje ongemakkelijk zijn anders... :bonk:

Hij staat hier nu ook aan, heerlijk nu het weer zo vroeg donker is!

Owee als het niet zo is, dan heb je hier een aantal mensen boos gemaakt :p. Heerlijk he, vroeg donker, kachel aan, skyradio aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan