joongeers16pyro
VWC lid
Ik zit er op dit moment even naar te luisteren. Heerlijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
https://www.skyradio.nl/player/sky-radio-christmas is bij mij de goede link, die uit de beginpost werkt niet hier.
Inderdaad jammer dat er geen Skyradio Christmas op FM te vinden is, maar enkel DAB+. Dat heeft mijn autoradio helaas niet.. Dan maar met Bluetooth verbinden en via de telefoon, ook prima. Het station staat hier op de computer al regelmatig op, heerlijk. Ik ga dit jaar ook de overgang (5 op 6 december 0:00) proberen mee te pakken. Lijkt me erg gaaf, goede tips Niels, bedankt!
Haha, geen probleemOndanks dat die jingles nu ook al te horen zijn blijf ik dat toch een mooi moment vinden. Val daarna altijd zeer tevreden in slaap, want vanaf dan is het echt bijna zo ver.
Dit wist ik inderdaad nog niet , moet die dag erna we gewoon werken maarja .
Opzich wel een gemiste kans denk ik dat ze pas zo laat echt over gaan?
Was 1 november niet een mooi moment geweest om te zeggen we draaien er elk uur 1/2 en dan elke week opvoeren . Denk toch dat er een hoop mensne zijn zoals ik die hem enkel aan hebben op de FM wanneer die volledig over is
Goede tip inderdaad van Niels, ga die omschakeling ook proberen mee te pakken. Heb die week vakantie dus dat is geen probleem.
Wordt nog gezellig! Nu hopen dat het dit jaar weer zo gaat, zou een beetje ongemakkelijk zijn anders...
Hij staat hier nu ook aan, heerlijk nu het weer zo vroeg donker is!
Owee als het niet zo is, dan heb je hier een aantal mensen boos gemaakt. Heerlijk he, vroeg donker, kachel aan, skyradio aan...
Dan zal ik ter compensatie "Mariah Carey - All I Want For Christmas" hier in dit topic plaatsen![]()