Christmas station

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De herfst is nog maar net begonnen, maar dat maakt Sky Radio niet uit. Vanaf 1 oktober begint men met themazender The Christmas Channel.

Vanaf 1 oktober kan men 24 uur per dag naar de beste kerstmuziek luisteren. Op zich niets bijzonder. Sky Radio – The Christmas Channel is meestal vanaf begin oktober via internet te beluisteren. Dit jaar is er echter landelijke dekking. Sky Radio gaat The Christmas Channel namelijk via het landelijk dekkend DAB+ radionetwerk uitzenden. Sky Radio gebruikt hiervoor het tweede uitzendslot van hoofdzender Sky Radio. Die wordt op dit moment nog voor Sky Radio Love Songs gebruikt. Sky Radio zegt met de vroege start van The Christmas Channel tegemoet te komen aan de vraag van veel van haar luisteraars.

Livestream : http://www.skyradio.nl/player/skyradio-christmas

Haha, toch wel ff lekker hoor. Vorige week op een vrijdagmiddag was er al een playlist aangezet op het werk, kom maar doorrrrr! :p

Heb er vorige week ook stiekem even aan geproefd, staat nu ook weer eventjes aan. Als straks het slechtere weer weer komt klinkt het een stuk lekkerder!

Jup, hier gaat ie langzaam aan ook steeds vaker aan hoor. Heerlijke tijden.

Stiekem ook maar even geluisterd om wat sfeer te krijgen, blijft altijd lekker om in de stemming te komen.

Ik ken inmiddels de volgorde van de liedjes al bijna :P

Kerstmuziek is zo chill om op te studeren, of om je bij te concentreren.

Voor ons is het kerstgevoel toch wel wat seizoens gebonden.
Op mijn werk liep vorige week al iemand kerstliederen te neuriën(grappig).
Waar mijn vrouw vandaan komt vieren ze kerst bij 30 graden of zo,daar hangt
kerst niet zo vast aan herfst of donkere dagen.

het is toch de mooiste tijd van het jaar de laatste 3 maanden van het jaar kerstmuziek is altijd zo sfeervol om inderdaad in de goede stemming te komen :-)

Heerlijk dat die weer online is, helaas denkt mijn vriendin er anders over als ik nu al kerstliedjes zit mee te blèren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan