[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil ik net de laatste 4 The Hoax & Insomnia kopen, zegt ie er zijn er niet genoeg op voorraad.
Dus ik 3 stuks bestellen, kijk ik nu bij de The Hoax & Insomnia en staat er nog 1 op voorraad.... Schiet mij maar lek haha

Kan best dat het even duurt voordat de site het verwerkt? Geen idee, toen ik de laatste Event Cake no.1 bestelde :devil: duurde het ook wel een tijd voordat hij aangaf dat er geen voorraad meer was

Zag net dat de Event Tsunami van Rubro op €99,- staat! Direct één meegepakt! Voor dat geld is het een super box!

Laatste ronde laatste kansen!! :D

De freakactie sluit morgen! Wil je nog wat bestellen tegen freakprijzen? Dan moet dat binnen 24 uur! :wink: Of 3 december in de winkel!

Laatste actieklapper:

Event Area 51

Van €59,50 Voor €35,00!!!

area-480x478.jpg

Van €59,50 Voor €35,00!!!

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/event-area-51/

Nog 24 uur!!!! :D

Net de laatste dingetjes besteld! :D

Bedankt Vuurwerk Outlet voor de top prijzen en service! Tot de verkoopdagen! :wink:

Helaas, de weekactie is er voor de rest al af. Had daarvan nog een paar op de lijst, maar eigen schuld. Toch nog wat andere producten gekocht:p

De laatste uurtjes van de Freakactie gaan in!

Nog gebruik maken van deze heerlijke prijzen? Wees er dan snel bij! :D

Zaterdag 3 december is het weer zover! Onze jaarlijkse 'Freak middag' !! :D

openmiddag.jpg

Gezellig onder het genot van een drankje een bestelling plaatsen tegen de 'Freak prijzen'

Tevens hebben we speciale acties die 3 december alleen gelden tijdens de 'Freak Middag'

Waar: Lavendelweg 26 Groningen
Hoe laat: 13.00 - 17.00 uur

Tot 3 december? :D

Groeten Luc & Lars!

Nog even tot dat de freakactie sluit! Wees er snel bij! :D

Hebben jullie 3 december al genoteerd in de agenda?

We zullen met leuke acties komen en zorgen dat we een uitgebreid Cat 1 assortiment hebben liggen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan