Christen moet in discussie over aanpakken van vuurwerk het voortouw nemen.

Interessant artikel, ze spreken namens een hele groep en hier lees je al direct dat ze dat niet kunnen doen. Komt ook een beetje uit een vreemde hoek naar mijn mening, waarom jezelf als groep zo belangrijk voelen in deze discussie. En waarom dit jaar, vorig jaar was het nog op een zondag, dan zou ik het qua actualiteit nog een beetje begrijpen, maar nu...

En laten we het over geldverspilling maar niet hebben. :p

Dat denken en beslissen voor anderen, dat trek ik niet zo...

Wie wil geloven doet maar (ikke niet), wie vuurwerk wil afsteken doet maar (ikke wel), maar ga het niet voor anderen bepalen!

Voel me met dit artikel opeens een ketter: christen en vuurwerkliefhebber! Maar het gaat toch echt samen! Krijg veel jeuk van dit artikel: geloof aanhalen om iets te verbieden, BAH!

Mooi verwoord, zo voelde ik me ook toen ik dit artikel las

Eén ding is zeker, gristenen mogen niets uit de Thor collectie van Zena kopen, want heidens, ook de Viking van Wolff moeten ze laten liggen. :D Voor hun is het is tijd voor een collectie die vernoemd is naar de twaalf apostelen.

Eén ding is zeker, gristenen mogen niets uit de Thor collectie van Zena kopen, want heidens, ook de Viking van Wolff moeten ze laten liggen. :D Voor hun is het is tijd voor een collectie die vernoemd is naar de twaalf apostelen.

Haha, ik ben benieuwd wat voor effecten die 12 apostelen dan hebben. :wink:

Zelf ben ik ook gelovig en kan dat prima combineren met vuurwerk hoor. Ik hou ook niet van dat invullen voor een ander dat jij blijkbaar een mening moet hebben.

Ach ik ben ook christen maar een gristen (arrogante christen 2.0) kan zich mischien beter bezig houden met de problematiek van sexueel misbruik bij de jehova's.de gristen uit katholieke hoek mischien beter de paters tussen de misdienaartjes.

Ach ik ben ook christen maar een gristen (arrogante christen 2.0) kan zich mischien beter bezig houden met de problematiek van sexueel misbruik bij de jehova's.de gristen uit katholieke hoek mischien beter de paters tussen de misdienaartjes.

Nu doe je toch hetzelfde als die kerel van het RD door bepaalde groepen op 1 bult te gooien?

Nou mijn opmering is mischien uit frustratie geboren maar slaat niet op de christen als groep,maar op de zogenaamde gristen die zich boven de rest verheven vind.ook binnen mijn groep zie je van dat soort mensen die overal fouten zien bij anderen of verkeerde inzichten.mensen die op zondag de was niet buiten hangen maar christenen die dat wel doen afbranden.

Back
Bovenaan