[Chooêt] The Chain 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Chooêt] The Chain 60

Artikelnaam: Chain 60
Artikelnummer: Z22
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 Stuk
Kartoninhoud: 96 matten.
Effectomschrijving: Zeer snelle en harde nitraatmat van 60 schoten.
Prijs: €3,50

http://www.youtube.com/watch?v=ii8-EREHVrQ
Gejat van MasterBsc :P

Plaatje:
Z22CH_Original_BE_Chooet_The_Chain60_2010_groot.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
De Celebration is van het merk Phoenix Fireworks en natuurlijk niet van chooet.
Dat was de nitraat mat die vroeger bij Original te koop was en een stukje langzamer dan die van chooet.

De bovenste plaatje hoort dus niet in dit topic thuis..

Wel kan ik je vertellen dat dit een top product is! Een lekkere budget mat die gewoon alle aandacht trekt.

Nog een filmpje van mijn kant. Als je meer filmpjes wilt zien, check 1 van mijn topics!

dit jaar voor het eerst gehad,
ik kon mijn ogen en oren niet geloven van hoe snel machtig en hard zo'n klein matje is.
ik had ook nog de oude celebration cracker 60 shots van phoenix die heerlijk knalde, maar ide het niet haalde bij de chain 60.

misschien een chain 500 aanschaffen dit jaar hhmmmmz...

De Celebration is van het merk Phoenix Fireworks en natuurlijk niet van chooet.
Dat was de nitraat mat die vroeger bij Original te koop was en een stukje langzamer dan die van chooet.

Plaatje kwam van Vuurwerkbelgie.com, dat is de site van Original Fireworks toch?
Ik zat al te twijfelen aan het plaatje :P
*delete*

Dit jaar voor het eerst een chain 60 gestookt, vond het echt een super vet product!
's avonds had een kennis een 500, die vond ik dan weer minder(niet de knallen of snelheid ofzo)Ik zou namelijk vaker een chain 60 willen stoken, dan 1 keer een 500.

Volgend jaar zeker nog wat van die heerlijke matjes!

Geweldige dingen deze matten! Zeker het geld waard, lekker geweld en goed tempo. Alleen had ik het probleem dat soms de lontjes weg gleden waardoor ik met gebroken rotjes moest klooien om deze aan te krijgen.

had er 5 dit jaar geweldig heb ook altijd de 240 en 500
vindt deze dingen zo vet lekker hard knalt als een gek en niet duur.

Ik zou ook 5 x deze mat nemen. Gegarandeerd succes! Vind ze harder dan de Bonbridge variant, ook al is dat een tijd geleden dat ik hem heb meegemaakt. De chooet matten hebben we nu 2 jaar gehad, en elke versie hebben we meerdere malen gehad, de 60 shots, de 240 shots en de 500 shots. Gewoon perfecte matten! Een snel tempo, maar echt heerlijke klappen die je lekker voelt op je trommelvliezen.

Heeeeerlijk! Deze mat gister voor het eerst mogen meemaken, en meteen verslaafd :P
Een vriend kwam gistermiddag uit België, en hij had deze een aantal keer bij zich.~

Even ophangen en knallen maar!
Helaas niet gefilmd, sorry...Het kwam onverwachts..!

Echt een lekker matje dit, rap tempo en flinke klappers.
Het lijkt wel oorlog als je zo'n ding afsteekt :p

Ik ben zeer te spreken over dit product.

Hier een filmpje van deze mat. Knalde erg goed, maar vind de mat wel erg gevaarlijk. Ik stak hem aan het lontje aan, maar er was toch iets van vonkoverslag en deze mat knalde al binnen een paar seconde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan