Chooêt Mega Shock Box

9l99pg.jpg

1zfih6f.jpg

Ik had ze dit jaar ze zijn allemaal erg mooi zeker een aanrader.
Wat wel gebeurde bij mij was dat er iets mis ging en de tube kwam toen een meter van de grond en ontplofde mid air dus altijd goed afstand

Dit jaar zijn ze vernieuwd door de toevoeging van een mine, de lichting die ik namelijk vorig jaar had had dit namelijk niet, erg leuk om te zien en vooral een mooi vol boeket met een harde knal, aanraders.

Kan me geen mine voor de geest halen.. De enige mine in een singleshot die ik heb gezien was bij de sick6. Heb er vorige week nog een afgestoken en kan me er echt niks van heugen!

Kan iemand bevestigen dat er mines bij de versie 2011-2012 zit?

Kan me geen mine voor de geest halen.. De enige mine in een singleshot die ik heb gezien was bij de sick6. Heb er vorige week nog een afgestoken en kan me er echt niks van heugen!

Kan iemand bevestigen dat er mines bij de versie 2011-2012 zit?

Dit klopt deze had een mine, bewijs :p :

Effectomschrijving: Tail to Bang
Tijdsduur: kort
Stijghoogte: 12-15 meter

Haha, brilliant. Tijdsduur: kort

Voor de rest, afgelopen jaar 1 doosje gehad, gingen echt heel goed vond ik. Geen weigeraars lekkere klap, meer sier als mijn knock outs.

De keuze is reuze hier in de omgeving, heb echt geen idee welke ik nou moet nemen lol.

Detonators voor 2 eu per pakje van 6
Black Burst voor 3,75 per pakje van 6 (slechte verhalen dus die laat ik wel staan)
Chooet mega shock box per doosje 16 st 10 eu
Thunder King Big Shopper per doosje 32st 12,95
Thunder King Max per pakje 6st 3,99
Bulkpack Singleshot per doosje ?st 10 eu
Asian Thunder Bulkpack 50st 25,95
Asian Thunder per pakje 10st 5,95

Pffff
vroeger kon je hier nog de originele Thunderkings krijgen, daarna iets verder weg de binkies, toen was de keus nog makelijk... nu zijn de allebei verdwenen in de buurt en ken ik weer op zoek naar een vervanger.

twijfel eigenlijk het meest tussen Asian Thunders en de chooets

Door een foutje hebben een maat en ik een karton van deze mee gekregen in plaats van de sick6:D
We kwamen er ook pas thuis achter.
Maar zo te zien zijn dit ook toppertjes:)

Naja met een karton zou ik zeggen, even snel testen dan! Heb ze overigens ook elk jaar, zijn zeker toppertjes

ook deze net even getest 2012 versie.
ze zijn wat prijzig (had ze voor 10 eu voor 16 singleshots) maar er komt wel een leuke gekleurde mine uit! knal is redelijk gelijk aan die van een asian thunder (ik heb de 2011 versie van de asians). boeket is voor een singleshot ook best groot te noemen, tikkeltje groter zelfs als die van de asian thunders.

als je singleshots zoekt met veel sier, dan zijn dit aanraders! ik bewaar ze dan ook voor savonds. zonde om ze overdag te schieten.

zitten ook iets langere lontjes aan als de gemiddelde singleshot, waarschijnlijk vanwege de mine. kost wat, maar dan heb je wel wat :)

Ik vond dit toch wel top singleshots, veel leuker dan de Sick 6. Deze hadden verschillende effecten een dikke mine en tail. Hele leuker singleshots voor de vooravond!

P1010548_zps26434327.jpg

P1010545_zps8a2512b2.jpg

P1010547_zps2f094441.jpg

P1010549_zpsd0367820.jpg

P1010550_zpsa2994296.jpg

Naam: Chooêt Mega Shock Box
Art. Nr: 1910
Importeur: Vuurwerkvisie BV.
Aantal: 16 stuks
Netto Gewicht: 10 gram per singleshot, 160 gram per doos

Foto's niet overnemen zonder toestemming!

Ik had meerdere soorten effecten in mijn doosje, waaronder crackling en peony's :wink:

Vreemd, ik had net als bozem ook alleen maar crackling.
Had liever ook meerdere effecten in één doosje gehad, maar mij hoor je absoluut niet klagen over deze singleshots hoor ;) Knal was om te smullen, en ook nog een mooie felle mine eronder.

Vreemd, ik had net als bozem ook alleen maar crackling.
Had liever ook meerdere effecten in één doosje gehad, maar mij hoor je absoluut niet klagen over deze singleshots hoor ;) Knal was om te smullen, en ook nog een mooie felle mine eronder.

Zoals ik het nu lees zijn er twee versies. een met een sierboeket en zonder mine en een versie met een mine en een beetje crackling. Ik heb zelf vorig jaar de versie zonder mine gehad en die was erg goed!

zeker een leuke singleshot voor deze prijs! ik heb ze zelf vorig jaar gehad,
ik was er erg tevreden mee. dit jaar probeer ik de Bulkpack Singleshot uit. ik ben benieuwd.

Vorig jaar had ik thunder King 2.0 van Pyropower (Broekhoff), deze waren groter en gingen duidelijk harder elke andere die ik daarvoor heb gehad.
Mijn vraag is dan ook kan je deze vergelijken met de Thunder King 2.0?

Back
Bovenaan