[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
De film komt snel online, werkelijk niet normaal hoe snel ie ging, 3 seconden, weg, bizar! Was nog een oudere versie dan, 3 jaar oud en droog dus.
Wel veel verschil in duur, die van jou is ook al snel 7-8 seconden en de ander weer 2x zo lang...

Om hier nog even de film bij te zetten hehe, waus ding.

Heb hem dit jaar ook gehad en vond het echt een heerlijke mat met lekkere knallen en felle flitsen en een zeer goed tempo:D

Seconden of 10 deed ie het bij mij, voor de aanbieding van 15 euro een prima mat. Maar zou deze nooit voor 27,50 per stuk kopen.

Heb hem 2 jaar geleden ook gehad en idd prima mat goed tempo en oorverdovend:) koste me toen 25,- vorig maat de goedkoper variant gehad ( 20,- ), maar die onderscheidt zich niet van de chooet versie

Ik ben niet zo tevreden over deze mat, heb het idee dat ze "vroeger" beter gingen. En ze zijn toch best prijzig.

Vriend van me had de Chain 500, de klappen die er vanaf kwamen waren prima, alleen door de tijdsduur vind ik het de €27,50 absoluut niet waard. In de aanbieding of met een kortingsactie zou ik niet twijfelen en er een meenemen :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan