[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een hoog tempo had deze van Chooêt oorverdovend goeie mat, maar had liever the chainthunder met wat lager tempo deze duren ook wat langer!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had de 240 versie opgehangen, met het idee dat het daardoor iets langzamer zou moeten gaan... De mat duurde serieus 1 hele seconde! Dit was toch echt veel sneller als ik op filmpjes heb gezien. Maar goed , was wel een lekkere vette seconde. Volgend jaar wil ik toch een wat tragere mat....

Deze mat is echt niet normaal! Wat een geweld komt hier van af. Mijn buurman had een belgische rol, maar deze was gewoon harder. Alleen had het tempo iets lager gemogen.

Ik had 3x de Chooet 240sh. Echt heerlijke klappen komen daarvan af en wat is die snel. 1 midden in het winkelcentrum afgestoken, wat een dreunen omdat alles galmde.. :p

Volgend jaar toch maar meer inslaan en miss wel 500 en 60 ertussen.

Kun je ook een 500 schots in stukjes ´´knippen´´ om hier wat kleinere matjes kunt van gaan maken, zodat je goedkoper uitkomt dan kleine 60 sh te kopen?

Perfecte nitraat mat trouwens ^^

Je moet aan deze matten echt niet gaan zitten prutsen. Je knipt snellont doormidden! Eén vonk en de zaak gaat in je handen de lucht in! Ook niet aan de ophangkant proberen aan te steken!

Wat een geweld was deze mat. In totaal werden er drie 500 schots matten afgestoken hier voor de deur.

wat ging deze snel bij mij zeg :O
hou van een beetje tempo, maar dit is beetje te veel van het goede...

voor de rest prima mat, wat een geweld weer :D

hieronder het filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog even dit: Geef de buur(t)jongetjes geen kans om de volgende dag losse knallers met enkel snellont af te steken! Even de weigeraars verzamelen na afloop!

ik had er dit jaar 2, eentje overdag afgestoken en eentje savonds,

die van overdag moet ik nog uploaden, hier alvast eentje van savonds dubbelgeklapt:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

lekker raggen!:)

geweldig had er 2 dit jaar allebij opgehangen wat een snelheid en wat een klappen
gegarandeerd piep in je oor

beetje jammer dat bij 1 van deze de helft maar afging.. zeker een cm of 40 was niet afgegaan van de mat. heb toen maar het resterende stukje chain met me 100K doorgelust:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan