[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind hem ietwat te snel gaan, mocht wel wat slomer hoor:P heel veel knallen gaan tegelijk dus hoor je de knallen die tegelijk afgaan simpelweg gewoon niet meer.

vind hem ietwat te snel gaan, mocht wel wat slomer hoor:P heel veel knallen gaan tegelijk dus hoor je de knallen die tegelijk afgaan simpelweg gewoon niet meer.

dat is volgens mij ook de bedoeling van deze mat zoadat er meer vollume ontstaat voor je oortjes:wink:
ik blijf hem top vinden!!

291220091016.jpg

Dun ijzerdraad, ideaal om matten door te lussen danwel op mekaar te binden

Tie wraps werken ook erg goed :bye:

Jammer dat ik zo ver weg zit om even 1 te halen, lijkt me hele mooie mat, en denk dat jullie er allemaal van gaan genieten.

zal kijken of ik het kan filmen morgen alle 4 aan elkaar,
tie wraps had ik nog niet aan gedacht, tnx!

als het nat is kan ik ze beter hangen denk ik toch?

Ik had hem opgehangen omdat de sneeuw veel te veel van het geluid dempt, jezus wat ging die snel, is absoluut niet te vergelijken met de bonbridge ct500, hij flitst minder maar ik vind hem wel harder klinken, had meteen een piep in de oren.

Ik had hem opgehangen omdat de sneeuw veel te veel van het geluid dempt, jezus wat ging die snel, is absoluut niet te vergelijken met de bonbridge ct500, hij flitst minder maar ik vind hem wel harder klinken, had meteen een piep in de oren.

De Bonbridge CT500 van dit jaar waren anders ook gewoon erg goed en hard en snel, ouderwetse kwaliteit!

Ik heb er 1 meegemaakt en die was opgehangen. Nou die was echt binnen 2 seconden weg. Wat een bizar snelle mat.

Dat vind ik echt te snel, een hangende ct500 moet toch wel een seconde of 15 a 20 duren vind ik. De CT500 van Bonbridge was weer ouderwetse kwaliteit dit jaar, goed tempo, loeihard, mooie flitsen en weinig wegspringende nitraatjes, topper.

Kameraad had er nog 1tje die dag meegenomen, men wat een lawaai!:devil: De mat was wel snel voorbij maar het leek net oorlog!

heeft iemand deze mat al eens hangend afgestoken zonder rood papier eromheen? Misschien scheeld dat in snelheid

Wat een heftig ding zeg! 4 Seconden puur geweld, alleen wel pijnlijk om te bedenken dat je binnen 4 seconden 23 euro kwijt bent. Maar dat geweld maakt alles weer goed :D

welke kan ik beste pakken de bonbridge of chooet

Wat als ik nou zeg "bonbridge"... ga jij dan gewoon zonder verder na te denken die van bonbridge halen?

Als ik jou was zou ik gewoon de topics doorlezen, bepalen waar je precies over twijfelt en daarover een vraag stellen, als dat dan überhaupt nog nodig is. Op vragen zoals "wat kan ik het beste kopen" valt geen zinnig antwoord te geven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan