Chinese Rol

• Topic starter Topic starter wim
  • Startdatum Startdatum
Is jou verteld.. en aangezien er weet ik veel hoeveel ervaringen zijn met Nederlandse rollen. Welke informatie is er dan meer te vertrouwen? Jou informatie van een andere bron, of rechtstreekse informatie van iemand met ervaring?

Vind het ook beetje nutteloze post. Zit totaal geen logica in.

Die hierboven op het plaatje staat voor 29,50 in de folder van VWD.
Niet duur!

Is een twijfelgeval bij mij.

7pswwo

foto van VWDiscount Vuurwerkdiscount

Ik heb er ook maar 1 besteld.
Ben zeer benieuwd hoe hij zal gaan.
We zullen het zien over 13 dagen.

Op vuurwerkreus staat een filmpje van de 100k rol, weet niet of het dezelfde is maar ik vind het tempo daar ook lekker gaan hoor, de knallen zijn minder maar ook ik vind dit geen belabberde rol. Ik heb vroeger wel eens een 500 schots matje gehad bijvoorbeeld en dat was gewoon drama.. nooit meer een nederlandse mat voor mij :P Maar dit is weer een leuke comeback

http://www.youtube.com/watch?v=SdbKuU3DtQo&feature=player_embedded

Laatst bewerkt:
Op vuurwerkreus staat een filmpje van de 100k rol, weet niet of het dezelfde is maar ik vind het tempo daar ook lekker gaan hoor, de knallen zijn minder maar ook ik vind dit geen belabberde rol. Ik heb vroeger wel eens een 500 schots matje gehad bijvoorbeeld en dat was gewoon drama.. nooit meer een nederlandse mat voor mij :P Maar dit is weer een leuke comeback

http://www.youtube.com/watch?v=SdbKuU3DtQo&feature=player_embedded

Nou hij is niet hetzelfde en hij heeft ook een andere naam en nummer.
Deze rol hoort niet hier thuis.

En er zit zeker geen flash in want dit filmpje komt direct van de site van vuurwerkreus, tenzij zij de klanten oplichten met filmpjes van illegaal vuurwerk en dat lijkt me sterk/riskant :P

En er zit zeker geen flash in want dit filmpje komt direct van de site van vuurwerkreus, tenzij zij de klanten oplichten met filmpjes van illegaal vuurwerk en dat lijkt me sterk/riskant :P

een blind paard met 1 oog ziet dat op het filmpje een flash rol te zien is!:bonk:
Dus dan speelt GBV/Weco erg riskant (volgens jou).
Geeft niet hoor.
GBV/Weco staat al langer bekent als niet te best bedrijf anno 2011.

Ik kwam er thuis achter dat ik gbv rollen mee had gekregen bij vechtweelde terwijl ik de rubro rol had besteld. Echter zijn de gvb rollen wel van 2009 dus hebben tijd gehad om goed te drogen.

Hier dan een eerste ervaring met deze rol. Voor mij persoonlijk ook de eerste ervaring met een 100k, dus kan helaas geen vergelijking maken met andere rollen. Wat mij opviel was dat hij lekker door bleef knallen. Geen pauzes tussendoor zoals ik dat op filmpjes wel eens zie. Het tempo was dus erg goed. Vond het qua lawaai ook zeker niet tegenvallen. Heerlijke knallerij :D Eindknal viel me wel wat tegen.

+Goed tempo
+Makkelijk uit te rollen/aansteken etc.
+Volume was gewoon goed

-Eindknal was aanwezig maar niet heel duidelijk te merken. Die viel dus tegen.
-De rotzooi op straat..

Back
Bovenaan