Chinese Dynasty

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6401
Artikelnaam: Chinese Dynasty
Bruto Gewicht: nnb gram
Netto kruitgewicht: 6 x 125 gram gram
Aantal schoten: 6 x 19 schoten
Tube diameter: 25 mm
Effectomschrijving: nnb
Stijghoogte: 15-20 meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 89,99
Folderprijs: € 75,00
Onlineprijs: € 59,99
O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

6401_Dynasty_ass.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Niet de meest uitzonderlijke namen.... Ik ben benieuwd of dit assortiment zich kwalitatief, en prijs-technisch kan gaan meten met de gevestigde 19 / 20 / 25sh assortimenten. De gehele lijn doet mij denken aan 1 effect per product, dat zou voor zo'n 19sh assortiment natuurlijk erg interessant zijn!

Niet de meest uitzonderlijke namen.... Ik ben benieuwd of dit assortiment zich kwalitatief, en prijs-technisch kan gaan meten met de gevestigde 19 / 20 / 25sh assortimenten. De gehele lijn doet mij denken aan 1 effect per product, dat zou voor zo'n 19sh assortiment natuurlijk erg interessant zijn!

namen maak mij niet zo uit, als maar afwisseling in de cakes zijn, niet 6x19 het zelfde effect
laat dan maar zitten

Met 125 gram per cake lijkt me dat ze daar niet echt in mee gaan spelen, maar wellicht wel een leuke budgetvariant!

heb een vermoeden dat er 2 effecten in een cake zitten, die om en om (per shot) te voorschijn komen.
zie je bij best veel 19sh cakes.

gemiddeld 6,57 gram per tube, kan opzich wel leuk zijn als de prijs er ook naar is :D

6,5 gram per tube is wel héél weinig. Dat moet een foutje zijn.. dat ligt met 25mm meernrond de 200gr totaal.

Gezien de kartoninhoud denk ik eerder dat deze 20 mm zijn en dus ook weer een directe omlabeling van dat Evolution Fireworks assortiment.. :no:

Labels zijn trouwens wel echt super. Maar is alles / zo goed als alles nou een omlabeling van Evo producten? Dat zou wel een beetje matig zijn. Had toch iets 'speciaals' of ieder geval iets nieuws verwacht. De namen + labels zijn wel verbeterd in mijn optiek.

Het lijkt aan de hand van het filmpje inderdaad maar 6,5 gram per schot te zijn. Jammer, want er had zo veel meer uitgehaald kunnen worden.

Als dit verkocht word tussen de €15/€17,50 / cake zal dit best goed verkopen. Burst lijkt me iig prima

Leg mij eens uit waarom een 125gr cake voor 15,- / 17,50 goed zal verkopen. Er zijn genoeg 500gr cakes voor hetzelfde geld of minder

De burst an sich is niet prima. Dat lijkt zo omdat ie (met reden) op ruim 15m boven je hoofd knalt (gelet op de beschrijving in de start post).

Sorry maar ik snap niet dat je hier binnen je eigen kaders enthousiast over kan zijn. Er zijn genoeg 5,- / 7,50 cakes met een gelijk aantal gr per tube en een gelijke uitwerking.

Laatst bewerkt:
Ziet er uit als een leuk assortiment, variatie en boeketten zijn mij leuk genoeg om tussendoor weg te stoken. We hebben meer van dit soort assortimentjes gezien en de laatste jaren heb ik daar goede ervaringen mee, vaak een goede prijs/kwaliteit verhouding. We moeten de prijs afwachten, maar ik zet hem in ieder geval op het lijstje in het rijtje assortimenten, onder de Supertolles 6.

Leg mij eens uit waarom een 125gr cake voor 15,- / 17,50 goed zal verkopen. Er zijn genoeg 500gr cakes voor hetzelfde geld of minder

De burst an sich is niet prima. Dat lijkt zo omdat ie (met reden) op ruim 15m boven je hoofd knalt (gelet op de beschrijving in de start post).

Sorry maar ik snap niet dat je hier binnen je eigen kaders enthousiast over kan zijn. Er zijn genoeg 5,- / 7,50 cakes met een gelijk aantal gr per tube en een gelijke uitwerking.

Een discussie starten over de prijs is onzinnig, de prijs is niet bekend, hij mag gerust vinden dat dit goed kan verkopen voor zijn idee van de prijs.
De burst lijkt hem prima, jij weet het feitelijk? Heb je eronder gestaan? :rolleyes:
Je hoeft ook niet te snappen dat hij enthousiast is en jij bent overigens volledig vrij in welk product jij wilt kopen, niemand verplicht je tot dit assortiment.

Puur een reactie op een mening en visie, weinig waardevol en verder ook niets inhoudelijk over het product. Je posts worden steeds vriendelijker en vrolijker. :no: Misschien iets minder azijn door de sla gooien. :wink:

In de online verkoop voor nog geen 10 euro per cake gewoon een heel erg leuk setje! Volwaardige effect, prima variatie.

Allereerst een breed compliment: de prijzen van de hele lijn vallen me 110% mee.

Inhoudelijk kan ik hier niet veel over zeggen. Het is een leuk setje budget cakes, maar voor mijn gevoel zijn er daar zovelen van. Het is niet echt mijn ding, dat speelt ook mee.

Prima online prijs voor 'de consument, en die zal er zeker plezier aan beleven. Zelf hanteer ik echter een íets andere benadering: ik geef zelf niet snel 49,95 (of nog wat minder in de freak) uit voor 750 gram kruit.

Back
Bovenaan