Chinees Nieuwjaar Den Haag

Foto's van de sigarenboer.

Eerst maar wat sfeerfoto's, want Chinatown Den Haag stelde echt wel wat voor.:applause:

DSC_0233.jpg

DSC_0250.jpg

DSC_0264.jpg

DSC_0331.jpg

De salade hangt al klaar.

DSC_0339.jpg

Ik was het niet.:wink:

Leeuwen dans voor een winkel.
De witte leeuw, daar zaten kinderen in en die konden niet bij de sla.
Die moesten even geholpen worden.

DSC_0392.jpg

DSC_0400.jpg

De sla wordt symbolisch opgegeten door de leeuwen.

DSC_0405.jpg

Draken dans.

DSC_0411.jpg

DSC_0499.jpg

De rode loper, lag vanaf de garage naar China town.
Alleen liep ik eerst de verkeerde kant op, ja dorpsmensen he.:wink:

Nu een soort van foto film, van het rol die aangestoken wordt tot aan het einde, totdat de leeuwen komen dansen op de snippers.
Van de rol heb ik maar een paar foto's geplaats, anders wordt het nogal langdradig.

DSC_0501.jpg

DSC_0511.jpg

DSC_0514.jpg

DSC_0517.jpg

DSC_0521.jpg

DSC_0525.jpg

DSC_0528.jpg

DSC_0548.jpg

DSC_0553.jpg

DSC_0556.jpg

DSC_0558.jpg

DSC_0565.jpg

Nog een paar sfeerfoto's.

DSC_0569.jpg

DSC_0573.jpg

DSC_0574.jpg

DSC_0577.jpg

En zit zat er allemaal in me tasje.
Ja wat ik er zelf in gedaan hebt kan je wel raden.:wink:

DSC_0581.jpg

Even een vraag voor wie het weet, werden liuyang rollen vroegah ook bij Bex verkocht?

het was de 13e een lange koude dag. vanaf de eerste rol tot en met de laatste rol om 18.00 ben ik erbij geweest.
Rollen vind ik zelf van goede kwaliteit. in totaal heb ik mee dan 400 foto's geschoten. en een kwartiertje gefilmt.
Ik zal een paar leuke foto's uit zoeken om hier op de website te plaatsen.

Dit zijn de eerste foto's de rest komt Zondag.

GroteFoto-BDFKOAXT.jpg

GroteFoto-LP4V3UIM.jpg

GroteFoto-VUCDZ6OD.jpg

GroteFoto-Q8WN4JPC.jpg

GroteFoto-V4IPPQZF.jpg

GroteFoto-MXF438K8.jpg

GroteFoto-4TAMFQBO.jpg

GroteFoto-6TI3T6C6.jpg

GroteFoto-3K6QQQXZ.jpg

GroteFoto-IAMBJQTE.jpg

Laatst bewerkt:
Nou jah, ik zie het wel. Ik zal inidergeval om 12 uur bij de burgerking zijn.
En dan zie ik wel wie er allemaal zijn. :-)

p.s ik heb ongeveer 25 dvd`s bij mee , iedereen die er 1 wilt moet maar ff een gil geven.
Wat kan je verwachten van de dvd
movie

p.s ze zijn gratis.

Hey ben jij niet een maatje van Richard ( degene die mijn vuurwerk heeft gefilmd en gefotogrefeerd ). Die woont in Zoetermeer en volgens mij woon jij daar ook, of vergis ik me nu ?

Trouwens stefan mooie dvd man;)
Heb hem gister naar het nieuwjaar omdat ik toch in de sfeer zat gelijk even bekeken en top dvdtje hoor.

Dus tot de volgende meeting;) welke dat is geen idee. de snelste is denk ik op scheveningen?

Hier nog een aantal van mijn geschoten foto's.
De eerste 2 foto's zijn de heren van de provincie.
Deze heb ik bewerkt, gewoon voor de fun.
De mevrouw met de handschoenen over de oren was van de EHBO.
Op de achtergrond zie je grijze rook van het geknal.
De rest van de foto's spreken voor zich.
intresse in 1 van foto's in orgineel formaat ?
stuur me maar een PM met een foto omschrijving of link van de kleine foto.

GroteFoto-NTSLHSQC.jpg

GroteFoto-QZM4TH86.jpg

GroteFoto-UGNTFVGP.jpg

GroteFoto-8U8LAOBA.jpg

GroteFoto-HUOWSOE3.jpg

GroteFoto-6FPEWUAU.jpg

GroteFoto-XL7HITOM.jpg

GroteFoto-4K3DJNSA.jpg

GroteFoto-KTQP8TKW.jpg

GroteFoto-VEIBN7I6.jpg

GroteFoto-LAESINLD.jpg

GroteFoto-N7INQFN4.jpg

GroteFoto-U6YAAPSO.jpg

GroteFoto-GRKOAWVI.jpg

GroteFoto-SIKN4LJU.jpg

GroteFoto-8CIS4QUP.jpg

GroteFoto-N6HYN8IA.jpg

GroteFoto-6COLVV6U.jpg

Gave foto's Vinnie en mooi bewerkt, ik zou willen dat ik zoveel geduld had om foto's te bewerken. Het geeft in ieder geval de foto iets extra's.

Allemaal positieve reacties, leuk om te lezen, zonde dat ik er niet bij kon zijn. :wink:

Bedankt voor de foto's en film, extra hulde voor Vincent, manman, wat een prachtige foto's zeg!

Dit is toch wel een van de mooiste vind ik, je ziet het allemaal al oplichten van binnenuit, het vuur eruit spugen, de foto erna is een grote flits van geweld, echt geniaal gemaakt! :D

GroteFoto-SIKN4LJU.jpg

Trouwens stefan mooie dvd man;)
Heb hem gister naar het nieuwjaar omdat ik toch in de sfeer zat gelijk even bekeken en top dvdtje hoor.

Dus tot de volgende meeting;) welke dat is geen idee. de snelste is denk ik op scheveningen?

Heey thanks voor je leuke reactie man :D , Ben blij dat je hem leuk vind.
En zeker snel weer een show / meeting :D

Laatst bewerkt door een moderator:
En bij deze mijn film:"

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De eerste 1,5 minuut is van de reis, dus die zou je kunnen overslaan ;)

Verder was het een heerlijke dag. Koud, maar lekker. Vaak een hele lading snippers over me heen gehad, wat resulteerde in een half rode Original pet :P Lekker kruitgesnoven en weer lekker kunnen spelen met m'n camera.

De organisatie was al een stuk beter vergeleken met vorig jaar. Twee stooklocaties is misschien wel het beste, omdat het anders te druk is op één plek.

p.s. Stefan, de DVD ziet er goed uit :D Ik heb gisteravond een deel gekeken, en vanochtend de rest. Ziet er goed uit moet ik zeggen. Als je volgend jaar een langere DVD hebt, ga ik hem wel bestellen denk ik :D

p.p.s. Nogmaals bedankt voor de Chocomelk bij de Burger King als afsluiting :wink:

P.s ik heb nog 10 dvd`s over, iemand intresse ? ze zijn gratis.
Stuur me ff een pm.
Gr stefan

p.s wel de verzendkosten van 2 euro die overgemaakt moeten worden :-)

Gr stefan

Was een geslaagde middag:D

Moest al om half 3 weg want me vriendin was jarig, maar kwam wel met de nodige rode feest-versiering thuis!

Waren lekkere rollen en bijna allemaal vanaf 'Front-row seats' mogen bekijken.
Was zoals maasster al aangaf een hoop gedrang, vooral van mensen die dachten belangrijker te zijn dan iedereen en dan lekker naar voren te kruipen.
Nog bijna ruzie gekregen, maar kon me inhouden.
Het hypocriete is dat mensen eerst vooraan willen staan en zodra de rollen worden ontstoken doen ze alsnog een paar stappen terug omdat ze het geluid te hard vinden, stelletje malloten!

Ben er volgend jaar zeker weer bij:D

Was een geslaagde middag:D

Moest al om half 3 weg want me vriendin was jarig, maar kwam wel met de nodige rode feest-versiering thuis!

Waren lekkere rollen en bijna allemaal vanaf 'Front-row seats' mogen bekijken.
Was zoals maasster al aangaf een hoop gedrang, vooral van mensen die dachten belangrijker te zijn dan iedereen en dan lekker naar voren te kruipen.
Nog bijna ruzie gekregen, maar kon me inhouden.
Het hypocriete is dat mensen eerst vooraan willen staan en zodra de rollen worden ontstoken doen ze alsnog een paar stappen terug omdat ze het geluid te hard vinden, stelletje malloten!

Ben er volgend jaar zeker weer bij:D

klopt helemaal,
voor mij stond zo'n man (zo eentje waar we bijna ruzie mee hadden), helemaal blij dat ie vooraan staat. Wordt de rol aangestoken rent ihij bijna naar achteren... :rolleyes:

Vinnie ik zie nu eigenlijk pas hoe vet die foto`s van jou daarzo zijn ! Top gedaan !

Kwam deze foto`s nog tegen op me pc :)

china1.gif

china2.gif

Back
Bovenaan