ChinaRed Dierenserie

GraffGuy06

VWC lid
Ik zit al een paar dagen te twijfelen welke ik van de dierenserie ik eens zou halen. Ik vind ze allemaal wel leuk lol. Welke raden jullie aan? En welke is jullie favoriet?

Ik heb alleen ervaring met de Pig, Dog en de Rat en ik vind de laatste de beste, echter moet je dan wel heel goed zoeken om die nog ergens te vinden.

Ik heb alleen ervaring met de Pig, Dog en de Rat en ik vind de laatste de beste, echter moet je dan wel heel goed zoeken om die nog ergens te vinden.
De Rat en de dog zijn niet meer te vinden helaas. Althans, niet bij mij in de omgeving

Voor mij persoonlijk de pig, maar dat heeft natuurlijk alles met persoonlijke smaak te maken. Ze zijn allemaal kwalitatief top, dus wat dat betreft kun je ze blind aanschaffen, gewoon kijken welke effecten je het meest aanspreken.

De Bull en Rat uit de serie zijn erg goed. De overige cakes presteren wel prima maar kunnen mij qua effecten niet voldoende boeien om tot aanschaf over te gaan.

In mijn omgeving zijn de volgende beschikbaar, Pig, Dragon, Dog en rabbit. De rest is op uitvekocht of zat gewoon niet in de collectie van de locatie. (Ik had eerder vermeld dat de dog er niet was, maar die is er dus wel.

In mijn omgeving zijn de volgende beschikbaar, Pig, Dragon, Dog en rabbit. De rest is op uitvekocht of zat gewoon niet in de collectie van de locatie. (Ik had eerder vermeld dat de dog er niet was, maar die is er dus wel.
Ik denk toch echt dat je zelf moet kiezen welke effecten je het meest aanspreken :)

Back
Bovenaan