GraffGuy06
VWC lid
Ik zit al een paar dagen te twijfelen welke ik van de dierenserie ik eens zou halen. Ik vind ze allemaal wel leuk lol. Welke raden jullie aan? En welke is jullie favoriet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Rat en de dog zijn niet meer te vinden helaas. Althans, niet bij mij in de omgevingIk heb alleen ervaring met de Pig, Dog en de Rat en ik vind de laatste de beste, echter moet je dan wel heel goed zoeken om die nog ergens te vinden.
Ik zou het wel willen. moet alleen niet te ver buiten mijn budget gaan haha. Meeste heb ik al besteldIk zou ze lekker allemaal halen haha. Enige die ik zelf laat liggen is de rabbit gezien ik die effecten minder bijzonder vind.
IdemIk vind de Bull veruit het leukst. Maar goed ik ben ook fan van waaiers
Helaas is de bull net zoals de meeste al uitverkochtIk vind de Bull veruit het leukst. Maar goed ik ben ook fan van waaiers
De bull was uit het assortiment gehaald helaas, als je ze nog vind betreft het uit verkoopHelaas is de bull net zoals de meeste al uitverkocht
De bull was uit het assortiment gehaald helaas, als je ze nog vind betreft het uit verkoop
Ben hier ook wel benieuwd naar. Staat bij ons geen op=op bij zoals bij alle andere uitloop productenBull staat in het topic nog niet aangemerkt als uitloop. Waar heb je de info vandaan?
Ik denk toch echt dat je zelf moet kiezen welke effecten je het meest aansprekenIn mijn omgeving zijn de volgende beschikbaar, Pig, Dragon, Dog en rabbit. De rest is op uitvekocht of zat gewoon niet in de collectie van de locatie. (Ik had eerder vermeld dat de dog er niet was, maar die is er dus wel.
Ik denk toch echt dat je zelf moet kiezen welke effecten je het meest aanspreken![]()
Zijn kooi producten dit...Blijven deze volgend jaar betreft het kooi verbod?
In mijn omgeving zijn de volgende beschikbaar, Pig, Dragon, Dog en rabbit. De rest is op uitvekocht of zat gewoon niet in de collectie van de locatie. (Ik had eerder vermeld dat de dog er niet was, maar die is er dus wel.