China Salute 25 shots [Uitloop]

Zachte knal, weinig sier, eigenlijk vind ik dat het niks speciaals heeft! :p

Dan neem ik aan dat jij de hele collectie hebt uitgeprobeerd of in ieder geval van heel dicht hebt meegemaakt want ik had er zelf enkele producten van en ik vond ze wel goed.

Zeer nette cake zeker voor die prijs..
Ik haal hem volgend jaar zeker weer.. alleen dan meer :D

verdorie, volgend jaar zekers deze pot ipv de high thunder, zat te twijfelen vanwege de zilverstaarten die er in het chinese filmpje bij deze pot niet bij zaten en bij de high thunder wel als elk 5e schot, laat er bij die high thunder nou net geen zilverstaart uitgekomen zijn, en hier volgens het laatste filmpje wel, vind het een mooie goed knalcake op deze manier, en ook nog eens een 6 euro,s goedkoper, had wel wat andere producten van china red, maar zoals al eerder gezegd, ik vind het een goede betaalbare lijn met mooie producten, in het algemeen een echte aanwinst voor de nederlandse vuurwerkmarkt :)

Deze had inderdaad een mooie tail. En een prima dreun ook trouwens :). Kreeg 'm gratis bij mijn bestelling, maar vond het een zeer geslaagde knalcake - klassieke ti-boeketjes met een rood accentje. Moet je niet als 'sier' zien denk ik, @Cobra99, maar meer als een variatie op de gebruikelijke ti-boeketten van bv de Silver Salute.

Dit kleine bakje verbaasde me eerlijk gezegd!
De knallen waren goed en de finale kan je bijna vergelijken met de Silver Salute kwa knal dan!
Als deze per 3 schoot zal hij zeker niet onder de silver salute doen!

IMG_0407.jpg

Voor €10 kan je hiermee haast niet fout zitten toch? Toch wel een stukje goedkoper dan de meeste knalcakes (Op de Matrix van Burnit na dan), en ziet er toch prima uit op de filmpjes. Deze ga ik maar eens bestellen dit jaar denk ik:)

Had er hier 2 van afgelopen jaarwisseling, en de eerste stopte al na 4 vd 25 shots. Jammer:(. Iemand anders die problemen had met deze cake? De 2e ging overigens wel helemaal goed en voor €10 geeft ie veel waar voor z'n geld, zolang hij maar wel helemaal afgaat natuurlijk.

Ook deze vanavond gezien en vooral gehoord bij demo Souman Vuurwerk superharde bak hoor!! Stond ervan te kijken...

Als dat klopt... en als het op de lijst staat ..

ik begon er aan te twijfelen omdat ik in oktober paar red boom producties heb getest in china en die gingen echt als een malle.. dus vandaar, maar ik ben blij want deze cake`s zijn altijd wel goed geweest.

we hebben toen ooit als 18:00 project 4 x salute 100 geschoten naast een afgelegen winkel en de knal was toen in mijn ogen absoluut goed... maar ze zijn altijd een beetje verstopt gebleven voor het grote publiek..

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan