China Salute 100 shots [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5023
Artikelnaam: China Salute
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 485 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Keiharde 100 shots knalcake met zilveren staart gevolgd
door een keiharde flashpowder burst en groene sterren.

Tijdsduur: + / - 47 seconden
Stijghoogte: ca. 30 meter
Richtprijs: € 44,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
wacht met smart op een filmpje van deze! het enige wat me wel afschrikt zijn de groene sterren bij de break die omschreven staan. Bij een knalcake vind ik die namelijk echt niet mooi.

Geloof me dit is me echt een rambak eerste klas, ik heb zojuist wat filmpjes mogen aanschouwen. Zeer mooie white tails met harde knallen erboven. (voor diegene die nu denken dat ik iets met deze organisatie te maken heb, WRONG!)

Hier wordt tenminste 'ns een volledig eerlijke effectomschrijving gegeven, tot aan de verplichte paar gekleurde pareltjes aan toe. Dat kan ik erg waarderen. Alleen het 'keiharde' is subjectief, maar dat standaard verkoopwoordje zij ze vergeven :p

Je kan deze pot ook gratis krijgen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, als je voor het juiste bedrag aan vuurwerk koopt. Als ik mij niet vergis moet je boven de 210 euro uitgeven om deze pot er gratis bij te krijgen.

Heel gaaf ding. Ziet er in China heel leuk uit. Hopelijk in Nederland ook. De staarten zijn een waardige toevoeging vergeleken met andere knalbatterijen!

wacht met smart op een filmpje van deze! het enige wat me wel afschrikt zijn de groene sterren bij de break die omschreven staan. Bij een knalcake vind ik die namelijk echt niet mooi.

Zo dit neem ik even terug, die tails en titanium boeketjes maken het 1000 procent goed! :shocked:

Pfoeh gaat een duur jaar worden met al die nieuwe producten

34.95€ zoals eerder aangegeven, gewoon een goede prijs! Terwijl normaliter de 100Sh salute cake's altijd over de 50€ zijn.. Wat bijna kuntmatig hooggehouden wordt.

de film in de startpost is de china film neem ik aan...?!
iemand deze batterij al gezien / gehoord op een demo?

kan niet wachten om deze te schieten als hij goed is :D

de film in de startpost is de china film neem ik aan...?!
iemand deze batterij al gezien / gehoord op een demo?

kan niet wachten om deze te schieten als hij goed is :D

zaterdag als het goed is gaan we hem aanschouwen, maar der is genoeg concurentie de avond alleen niet voor die prijs. :)

Krijg gratis bij de bestelling wel lekker.:p

34.95€ zoals eerder aangegeven, gewoon een goede prijs! Terwijl normaliter de 100Sh salute cake's altijd over de 50€ zijn.. Wat bijna kuntmatig hooggehouden wordt.

Sorry Slomo, foutje in de folder hij kost helaas 39.95.
Hij staat ook bij het gratis vuurwerk t.w.v. 39.95.

Hij wordt zaterdag niet geschoten omdat hij net te laat binnenkomt. :cry:

Erg mooi blok. vind het erg mooi als er white tails bij een knalcake zitten. en voor die adviesprijs van ronde de €40-45 is het al helemaal een topcake. zoals ook al eerder gezegd zitten knalcakes van dit formaat al snel boven de €50 dus dit is echt weer een goede zet van China Red. alleen jammer genoeg kan ik hem hier in de beurt niet krijgen dus ben benieuwd hoe hij jullie bevalt.

Back
Bovenaan