China Red Thunder [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5020
Artikelnaam: China Red Thunder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 24 stuks single shot mortier met een maximale flash-inhoud. Een assortiment van 4 verschillende mortieren met zilveren staart en een keiharde burst.
Met rode, groene en gele cracklingeffecten!

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ca. 20 meter
Richtprijs: € 8,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

9.jpg

Laatst bewerkt:
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat dit een van de hardste single-shots gaat worden voor hun prijsklasse! Iets om in de gaten te houden!

Niet ***lig bedoeld, maar ben dan toch benieuwd naar die bron. ;-)
Greetz

Tsja, ik geef mijn bronnen niet prijs! Maar als je ziet welke winkels er waarschijnlijk in betrokken zijn, dat zal het niet van die ***** dingen zijn met de knal van een rotje!

Hey, die tail ziet er leuk uit. Ben benieuwd hoe de knal is. Erg verleidelijk altijd om nieuwe single shots te testen :D zeker als de prijs zo goed zit

Hier jammer genoeg iets duurder namelijk €12,50 per 24 stuks. ik wacht nog even die drie andere filmpjes af en als die bevallen neem ik er denk ik wel een pakketje van mee om te testen.

Ziet er goed uit. Lijkt mij een goede vervanger voor de Giant Air Bomb van Schuurmans, en ook nog eens goedkoper.

De Flashing Thunder, die bij Beko/Schuurmans nu te koop is, is dus in mijn ogen vele malen beter en kost ongeveer even duur:) maar goed dat is maar n mening xD De een op echte ervaring, de ander op film gebasseerd.

Hier jammer genoeg iets duurder namelijk €12,50 per 24 stuks. ik wacht nog even die drie andere filmpjes af en als die bevallen neem ik er denk ik wel een pakketje van mee om te testen.

Als ik ze bij een vuurwerkwinkel voor dit bedrag zie liggen haal ik daar zeker ook niet mijn andere spullen..

Bijna 140% vd advies prijs! Dat is Bizar veel! En die *** advies prijs is al ingebouwd met een marge welke werkbaar is lol.

Hier zijn ze 9,95! Lijkt me een mooie prijs om een pakje te proberen! Filmpje ziet er goed uit, maar zijn er ook al filmpjes van de 3 andere effecten?

Mooie filmpjes! Komt er zeker bij! Vooral die gele en crackling vind ik er goed uitzien. Nu maar wachten op de knal.

ik zou eigenlijk willen weten wat de knal is in vergelijk met bijvoorbeeld een thunder king (van asian style)..

maar denk wel dat ik een doosje meeneem want hier kosten ze €7,- ..

Back
Bovenaan