China Red Fluitcake 638 shots [Uitloop]

Ik houd niet zo erg van fluitbakken, maar toen ik de filmpjes zag van deze bak moest hij er komen. Om 00:00h buiten gezet... wat een afgang. Hij duurde meer dan een minuut en het was gewoon te zielig voor woorden. Ik had die met de pijltjes door het logo heen gestoken. Was dit die misschien van vorig jaar?
De 200 die er naast stond floot deze bak helemaal zoek:frusty:

Vond persoonlijk dit de slechste bak die ik had, duurde naar mijn idee wel 2/3 minuten.
Als je dacht dat hij afgelopen was ging hij weer verder, dan schoot hij weer 5 af en weer 50 en dan weer 5 en dan echt heeeeel langzaam... het is dat ik hem gratis kreeg :p.

zeer slechte bak dit jaar helaas, vorig jaar was hij super, maar nee deze komt er niet meer in bij mij helaas

Ik vond hem ook tegenvallen. Hij was veelste traag en de fluit was erg slecht en kort. Ik had gehoopt op een spectakel maar die bleef jammer genoeg uit. Vorig jaar had ik de 300schots variant en die was echt geweldig daarom dacht ik dit jaar de grotere te nemen, maar aan het einde van het jaar neem ik hem niet meer. Dit was gelukkig de enige tegenvaller, want de rest van China Red was echt geweldig mooi!

Minder goed dan vorig jaar! Zou niet moeten kloppen, ik had nu de nieuwe versie en vorig jaar de eerste (en dus de oude) versie. Maar de crackeling was veel minder.

Bij mij ging deze mischien voor 10 procent af, beetje aanfluiting als je er veel van verwacht.

Aan de vorige reacties te lezen was het een flutbak, nou ik kan jullie vertellen, dat was ie dit jaar ook!:cry: traag en sloom ding

Vorig jaar een flut bak maar dit jaar bij mij toch een top rambak:)! Had de 2012 versie en die is toch echt verbeterd. Duurde iets van een minuut en had hele dikke salvo's. Ik was er meer dan tevreden mee dus het is maar net geluk hebben welke je mee gekregen hebt.

Back
Bovenaan