China Red Fluitcake 300 schots [Uitloop]

ik heb hem ook gratis bij mijn bestelling gehad, maar vind het wel een leuke pot om in de vooravond af te steken, denk dat je er dan veel lol en plezier aan beleeft, ik ben bang dat als je deze om 00.00 uur afsteekt hij niet boven het andere geweld uitkomt ;)

Prima blokje mensen, goede opbouw.
Finale is ook wel leuk, echter wel wat kort maarja dat is logisch met 300sh.

Heerlijke fluitbak!! Kreeg deze gratis, maar zou er zelf ook het geld voor over hebben. Was niet mijn plan om 0.00 hiermee te beginnen, maar had het toch gedaan en daar had ik zeker geen spijt van ! Hij kon goed mee in het geweld van de straat! Volgend jaar weer de opening denk ik!

Leuk blokje inderdaad! ik heb m ook als eerste afgestoken om 12 uur. prachtige staarten!

en die finale is echt lekker :)

ik ga er voor zorgen dat jij volgend jaar een nieuwe krijgt bij jou dealer
groeten k makkelie

Ook een goed fluit blokje! Niet te duur, fluit fijn en een goed tempo! Bleef maar gaan :D..

Goed te doen!

had deze gratis bij mijn bestelling gekregen, maar ging met meer geweld en tempo de lucht in als de 200 schots, vond hem zekers goed, en net als de 200 versie, komt deze volgend jaar er ook weer bij, deze fluitbakjes zijn precies wat ik van een mooi fluitbakje verwacht, maar eerlijk gezegd vond ik alle producten die ik van china red had, opvallend goed :)

Probeer er mee terug te gaan naar je dealer, misschien krijg je je geld wel terug.

Ik had deze bij Verbakel gehaald en afgaande op de uitmuntende service die ik daar kreeg zou ik zeker mijn geld hebben terug gekregen of minimaal een tegoedbon, maar jongens uit de straat die een nieuwsjaarsvuurtje hadden gebouwd kaapten snel alle afgestoken potten weg om erop te gooien.
Ze schrokken geloof ik wel toen er ineens allemaal pijlen en effecten van de eveneens niet goed afgegane Blazing Sunset uit het vuur kwamen!
Ik hield mijn hart vast maar gelukkig deze nacht geen enkele gewonde gevallen in de straat.

hahaha, dus je pot is letterlijk in rook opgegaan lol, wel jammer , want nu is je bewijs weg, maar misschien heb je een goede band met je vuurwerkwinkel en kun je het hun uitleggen? misschien zijn ze wel coulant en hebben ze goed verkocht dit jaar, dan zullen ze je vast en zekers wel tegemoet komen hoor

Die 13 euro zal het probleem niet zijn, ik baalde eigenlijk vooral dat mijn 0.00u show daardoor een beetje de mist in ging.
Dit jaar zal het hopelijk allemaal wel goed gaan!

Mooi fluitblokje, geweldige finale, Ik had er een gratis bij de rijswijksevuurwerkhal en was er echt zwaar tevreden over.

Ik heb deze fluitcake 3x gebruikt in mijn knal/fluitproject van 2011-2012. Ik was er zeer over te spreken! Zeker een topper voor het geld!
Beetje laat om te posten misschien :rolleyes:, maar hierbij alsnog de film:

Jwtjuh :bye:

Back
Bovenaan