China Red Fluitcake 200 schots

Weet iemand hoeveel de standaard verpakkingseenheid van dit soort bakkies is? De 200 en 300 shots fluitbakken dus. Lijkt me erg vet om een karton in een keer te laten gaan. Misschien dat een winkeleigenaar hier meer van weet, of een importeur?

200 schots 15 per karton en 300 schots 12 per karton

Weet iemand hoeveel de standaard verpakkingseenheid van dit soort bakkies is? De 200 en 300 shots fluitbakken dus. Lijkt me erg vet om een karton in een keer te laten gaan. Misschien dat een winkeleigenaar hier meer van weet, of een importeur?

Ik heb het gedaan, het is terug te zien in me oud en nieuw project. Karton 200 schots doorgelont.
Ik hoop dat je oordopjes heb!

Na het zien van de straatfilmpjes kom ik terug op mijn mening (zie 2e post). Zo zien ze er een stuk beter uit, en helemaal voor 5 Euro.

dit blokje kostte 7,95 bij mijn dealer, echter was hij niet leverbaar en heb de howling ghost van proline gekregen.

ik vond dit blokje ook erg mooi, dus heb er geen spijt van, maar welke vinden jullie beter??

Voorheen waren de 100 schots versies verkrijgbaar voor een prijs van 4,95 tot 6,95.
In dat opzicht is een 200 schots versie dus relatief goedkoop.

Waar kan je hem voor 4,95 kopen? Hier heb ik hem nog niet onder de 7,95 gezien en wil er een aantal dus dat scheelt wel

waar te koop regio doetinchem.
of regio eerbeek ?

Edit: en wat is de karton inhoud, ik vernam 15, kan iemand dit bevestigen ?

Laatst bewerkt:
Deze waren echt bijzonder traag afgelopen jaar. Duurde zeker een minuut, zo niet langer.

Aan de ene kant leuk, aan de andere kant ook wel jammer. Beetje geweld in een fluitbak is ook wel leuk namelijk

Om 12 uur 15 van deze bakjes tegelijk de lucht in gejaagd! Blijven heerlijke fluitbakken voor 4,95 alleen jammer dat ze dit jaar met knetter waren i.p.v. met knal, maar alsnog genoten.

Ik had er 7 voor 35 euro, en ze zijn gewoon geweldig. Niet allemaal even constant, maar de meeste deden toch wel precies waar ik ze voor gehaald had. In het begin rustig, dan na 10 seconden steeds 15 tot 30 tegelijk. Voor 5 euro is dit echt een megakoopje.

Back
Bovenaan