China Red Fluitcake 200 schots

cimg1861i.jpg

Goed fluitbakje dit. Goeie fluit en leuke knal niet te hoog tempo. Alleen jammer dat halverwege ineens heel veel tegelijk ging en daarna weer rustig verder.

Heb ze alle 4 aan elkaar gelont, voor 20 euri heb je dan een hele leuke fluitbak.
Zal tzt filmpje posten.

ja, was zekers voor die 4,95 een prima budget fluit bakje, heerlijke felle knallen en goede fluiters, die niet alleen recht omhoog gan, maar ook naar links en rechts schieten, dit is zekers weer een aanrader voor volgend jaar :)

Het was geen spectaculaire fluitbak, maar voor dat geld (hier was hij 8,45) goed te doen. Het is zeer geschikt voor projecten met gil en knal die overdag afsteekt, maar voor mij niet leuk genoeg voor in de avond.

volgend jaar koop ik er zekers meer dan 4, ideaal om s,avonds vroeg mee te starten, lekker goedkoop en veel fluit en knal, en saai is maar net hoe je het bekijkt, ik heb verschillende fluitbakken door de jaren heen gehad, vind dit wel voor die prijs 1 van de beste en zekers niet saai, ken er die veel duurder zijn, en die ik me niet meer herinner, zo saai waren die, china red heeft een goede lijn met al zijn producten, en dat mag zekers gezegd worden, er zijn een hoop dingen die mensen met een kleine portemonnee kunnen kopen en waar ze veel plezier aan hebben

Hier werd ie helaas niet uitgeleverd, kreeg de Thunder Fireworks van Schuurmans. Ook prima te doen, maar had de China Red besteld om uit te proberen. Goed te lezen dat velen het een goed product vinden.

Dit was mijn topaankoop uit NL, voor 30 euro sloeg ik er hier 6 van in en ze waren echt waar fantastisch. Ze floten mijn dart uit BE eruit! Ook de knal was erg goed te noemen. Ook voor 8 euro moet je ze volgend jaar gewoon proberen. Enige nadeel vond ik was dat sommige bakken vrijwel in 1 keer leegschoten, terwijl sommige gewoon het normale tempo hadden.

Had hiervan ook 6 stuks gekocht voor 30 euro. Gewoon een prima fluitbatterij, niks op aan te merken. Voor 5 euro p.s. natuurlijk helemaal een topper.

Maar ze gingen sneller dan verwacht, alhoewel dat misschien wel een pluspunt is.

Tjee zeg, jammer dat wij geen dealer in de buurt hebben die dit bakje verkoopt zeg!
voor zoals de meeste hier zeggen: nog geen 5 euro!!! is dit een koopje. en als ik het had geweten was dit toch echt als karton bij mij gaan staan! zonder twijfel!
Mooi om 12 uur doorlonten(10 uur in de ochtend mag ook haha) samen met een silver salute of 2!

volgend jaar op klopjacht!

Ik had er 2, de brandtijd was niet te lang, maar de salvo's waren wisselvallig, bij de ene had ik 3 lange ritsen en was hij klaar terwijk hij bij de andere per 3 ging. Maar alsnog waren het goede cakes met een scherpe fluit en voor de prijs goed te doen!

Weet iemand hoeveel de standaard verpakkingseenheid van dit soort bakkies is? De 200 en 300 shots fluitbakken dus. Lijkt me erg vet om een karton in een keer te laten gaan. Misschien dat een winkeleigenaar hier meer van weet, of een importeur?

Back
Bovenaan