China Red Box 4.1 [Uitloop]

komen dit jaar 2 nieuwe boxen bij. dit wordt een uitloop artikel daarom op=op
we komen dit jaar met heel wat nieuwe artikelen

groeten kees

Deze verdiend toch wel wat meer aandacht, ik vond en vind hem nog steeds erg mooi.
en als het inderdaad een op=op artikel gaat worden is deze wel erg leuk.

Want dan wordt het dit jaar je laatste kans

En hij staat er inderdaad op voor €99,00,
ik zeg wat een geweld voor dat geld..

ik denk dat ie op de lijst komt voor dit jaar.

Deze box ziet er heel netjes uit, maar weet iemand of het gwn 4 lose cake's zijn die apart aansteekt of dat je alles in 1 keer aansteekt. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het verboden was om hem doortelonten

Deze box ziet er heel netjes uit, maar weet iemand of het gwn 4 lose cake's zijn die apart aansteekt of dat je alles in 1 keer aansteekt. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het verboden was om hem doortelonten

Zijn losse die je zelf moet doorlonten, en dit zelf mag je wel doen. maar een dealer niet.

Ook jij/wijzelf mogen dat niet. Dat van een dealer is dat die je er geen informatie over mag geven hoe het te doen.

Vanwaar dan de naam doorlontbox, de doorlontboxen moeten toch door iemand doorgelont worden en ik denk niet dat ome agent daar een boete voor geeft als de consument het zelf doet.

Mooie box voor 99 euro. Gaat hij er dus uit na dit jaar? Dan moet ik hem eigenlijk wel scoren... Hmpf lastig... :p

Ik had dit blok geregeld voor me zwager en deels samen afgestoken met een six best,

maar ik was onder de indruk vooral het waaier gedeelte van de cake was super
met daarachter het begin van een six best..

de ooooh en aaaah waren niet van de lucht.

hopelijk blijft deze nog in het assortiment en dan hopelijk ook voor deze prijs,
€99.95..

Back
Bovenaan