China By Night

Ik twijfel elk jaar om de Big 19 te nemen, je hebt dan wel 12 dikke cakes. Maar door de prijzen en het assortiment bij megavuurwerk heb ik ervoor gekozen om daar te bestellen en om de China By Night te nemen. Het is misschien een kaliber kleiner, maar het zijn alsnog goede cakes vind ik en je kan ze daar voor een dumpprijs kopen. Het lijken mij heerlijke potjes om in de vooravond te doen of om per meerdere tegelijk te schieten!

Hoe je ook stookt. In de vooravond of om 0.00 uur... per stuk of per 4. CBN is méér dan waar voor je geld, zeker zoals ze in Leeuwarden bij Megavuurwerk zijn geprijsd.

Zou voor de CBN gaan, net even wat andere effecten i.p.v eentonige effecten van de big19. Tja en de prijs hè..je kan ze nu ( en vorig ,jaar trouwens ook al)wel erg goedkoop krijgen.

Voor 3 tientjes per 4 dik in orde. Tempo iets lager dan bij andere assortimenten en de boeketten waren ook minder groot dan b.v. Big 19 en Buurtassortiment, maar aan de andere kant is deze set net even anders qua effecten en kleuren. Prima om erbij te hebben zolang deze nog wordt geleverd.

Hier een film van 1 van de 4 cakes.

Het waren echt goede 19shots blokjes! Zeker voor het formaat waren ze super, ze konden gewoon rustig mee komen met 30mm 19 shots blokjes. Vooral de spinningtails voegde veel toe, samen met de heldere kleuren. Leuke toevoeging in je assortiment Gerrit!

prima dingen, maar toch in vergelijking met buurt ass. Big 19, palm ass vond ik deze wel het minste.. Misschien ook, omdat er 1 niet helemaal af ging..

Voor 3 tientjes per 4 dik in orde. Tempo iets lager dan bij andere assortimenten en de boeketten waren ook minder groot dan b.v. Big 19 en Buurtassortiment, maar aan de andere kant is deze set net even anders qua effecten en kleuren. Prima om erbij te hebben zolang deze nog wordt geleverd.

Hier een film van 1 van de 4 cakes.

Volkomen met je eens, die cake die je hier op film hebt kwam bij mij overigens aardig de wind onder waardoor hij naar beneden sloeg en ze dus op circa 10meter als het dat al was knalden. Was overigens wel mooi om te zien maar niet de bedoeling dacht ik al :P

Aangezien 8x Cruelty niet geleverd werd, deze maar 24x tegelijk in de finale geschoten. Nou, das lekker hoor :D

Back
Bovenaan