China By Night

De afgekeurde zijn...

Sunshine in Darkness
silver coco w/red strobe w/silver tail, silver coco w/green strobe w/silver tail, silver coco w/golden strobe w/silver tail, silver coco w/silver strobe w/silver tail

en de

Forbidden Memories
silver strobe willow +blue stars w/blue mines

Ook al zo n topper van Royal wat verleden tijd is, zo zijn in mijn ogen al heel wat toppers bij Royal verloren gegaan wat erg jammer/zonde is...

Alleen erg jammer dat ze alleen nog maar voor een geweldige prijs in Leeuwarden te krijgen zijn..als ze voor dezelfde prijs in Zuid-Holland aangeboden zouden worden zou ik toch echt me spaarrekening moeten leeghalen :) ..maar ja ben bang dat ik deze toppers nooit meer terug ga zien :(

Auto vol ophalen, kan het altijd uit voor deze prijs. Deze komen na dit jaar niet meer terug .

Laatst bewerkt:
Vorig jaar had ik een karton big 19, waar ik zeer tevreden over was. ik twijfel nu tussen weer een karton big 19 of 3 x 4 china by night bij megavuurwerkfreaks.nl. Zijn deze cakes te vergelijken of zit er wel degelijk een verschil in burst en effect grootte?

Vorig jaar had ik een karton big 19, waar ik zeer tevreden over was. ik twijfel nu tussen weer een karton big 19 of 3 x 4 china by night bij megavuurwerkfreaks.nl. Zijn deze cakes te vergelijken of zit er wel degelijk een verschil in burst en effect grootte?

Ja je hebt toch wel te maken met een ander kaliber, de effectenvan de Big 19 zijn groter en de burst is zwaarder. China by Night heeft misschien wat sierlijkere effecten (mijn mening) en ook gewoon een lekkere, felle burst.

Bedankt voor je reactie. Dat idee had ik zelf inderdaad ook al gekregen op basis van de filmpjes. daarbij heb ik met een karton BIG 19 ook meer variatie. Ik denk dat ik dan toch voor de Big 19 ga.

Ja je hebt toch wel te maken met een ander kaliber, de effectenvan de Big 19 zijn groter en de burst is zwaarder. China by Night heeft misschien wat sierlijkere effecten (mijn mening) en ook gewoon een lekkere, felle burst.

En de prijs van 3 keer 4 CNB is waarschijnlijk een stuk goedkoper.

Gerrit

Back
Bovenaan