China By Night

Dood en doodzonde dat ze dit jaar niet uitgeleverd worden:cry::cry:.. Echt een superpakket.

Volgens mij worden ze wel uitgeleverd door winkeliers die dat willen hoor. Maar dan dus de 2013-versie minus die 2 afgekeurde cakes. Maar vraag voor meer info vooral bij jouw dealer na!

Ik kan vertellen dat er dit jaar geen nieuwe CBN is. Sommige winkels zullen ze nog verkopen maar dan als set van 4 of 8 want de 2 eerder afgekeurde cakes worden uiteraard niet uitgeleverd.
Och ja, dat van die afkeuringen was ik al weer vergeten joh. Moe'k even gaan speuren welke 4 met welke effecten er nog wél in zitten, zal wel op de voorgaande pagina's staan. Regenachtige herfstdagen genoeg voor de boeg.

Heel jammer, hoop ze toch nog op de kop te kunnen tikken. Het is zo jammer dat er amper 19s assortimenten op de markt zijn.

Heel jammer, hoop ze toch nog op de kop te kunnen tikken. Het is zo jammer dat er amper 19s assortimenten op de markt zijn.

Heel jammer idd maar er zijn toch nog wel genoeg alternatieven zoals Buurtass, Super 6-19, Heavy Report o.a en dit jaar is er ook nog wel wat bijgekomen aan 19 sh potten dus.... Maar het is idd jammer dat de CBN er dit jaar niet bij is, ben ik met je eens t is een prachtassortiment!!!

Ik heb de 2012 nog weten te reserveren! Ik mag dit prachtige assortiment dus weer wegstoken, net als vorig jaar!:D

Iemand die deze afgelopen jaar nog heeft gehad? Zeg maar de nieuweste versie dus de 4 die overblijven na afkeur van die andere 2.
Hoe is de burst van deze in vergelijking met de extreme salute en buurtassortiment xxl?

6x China by Night + Big 19

In HD kijken geeft het beste beeld en geluid!

Een project van Nikos en Raszi, ze begonnen met een Big 19, gevolgd door 6x China by Night. In het filmpje is duidelijk te zien dat de boeketten van de Big 19 lager klappen en daardoor dus een stuk groter overkomen! :wink:

Bij een aantal winkels zijn ze nog gewoon te krijgen inderdaad. Gewoon even zoeken of vlakbij winkels in de buurt.

Als je ze nog ergens kunt kopen... DOEN.
Ben een oude 19 shots fan en heb er al heel veel gehad.
Maar van de 19shots assortimenten is dit mijn inziens 1 van de beste.
Grote spreiding en harde burst.

Dit zijn er wel 5 met 1 investigate en 2 neon mosquitos maar je krijgt een goede indruk van de sreiding zo.

Back
Bovenaan