China By Night

Misschien idee voor Royal om de 2 afgekeurde cakes te vervangen door 2 cakes van de Vuurwerk Factory lijn! Zijn evenveel schoten.

Wachten wel af waar de winkeliers en Royal voor oplossing hebben. Lang leve de Nederlandse Overheid. Zo krijg je de economie wel naar de *****n. Hadden ze ook eerder kunnen vaststellen. Lijkt mij. Anyway:bonk:

dit is slecht nieuws :(
Heb een vol karton besteld..
Net een mailtje gedaan naar de winkel waar ik besteld heb om te vragen hoe dit opgelost gaat worden.

Van de 6 cakes zijn de Forbidden Memories en de Sunshine in Darkness afgekeurd.

Effecten van deze cakes zijn:

Forbidden Memories: silver strobe willow, blue stars w/blue mines

Sunshine in Darkness: silver coco w/red strobe, w/green strobe,
w/golden strobe, w/silver strobe, w/silver tail

Het is aan de winkeliers of ze de resterende 4 cakes alsnog verkopen.

Duidelijk wat er niet klopt. Effecten van het product matchen eenvoudigweg niet met de omschrijving.

Het lijkt wel of alles wat beter is dit jaar,gelijk in de ban wordt gegooid.:sad:Je kan in dit land ook altijd maar kort genieten van de echt goede producten. Zoals de CBN en de GOE. Wat een trieste afsluiting van de dag zeg.:cry:

Zojuist kreeg ik het bericht dat ik de CBN uit de restvoorraad van vorig jaar geleverd krijg. Kom er dus goed vanaf! :devil:

Waarom zijn deze cakes nou weer afgekeurd?? Dit vraagt gewoon weer om de aanschaf van pro cakes. ZE hebben Royal dit jaar wel in het vizier.

Mijn vraag.

CBN werd geleverd in een kooi, maar als ze zelf de kooi eraf moeten knippen om er 2 cakes uit te halen dan ga ik er ook vanuit dat ze hem aan de dealers leveren incl. kooi?

Heb de 4 goedgekeurde cakes gekocht voor 50,- euro. Voor omgerekend 12,50 kon ik namelijk geen betere 19 shots cake bedenken. Ik heb er best hoge verwachtingen van zeker na ze in reallife gezien te hebben, nu maar hopen dat ik niet teleur gesteld word. Maar voor 12,50 kan dat bijna niet :D.

Mijn vraag.

CBN werd geleverd in een kooi, maar als ze zelf de kooi eraf moeten knippen om er 2 cakes uit te halen dan ga ik er ook vanuit dat ze hem aan de dealers leveren incl. kooi?

Ze zijn allemaal al uitgeleverd voor de keuring aan de pas kwam, daarom kunnen ze alsnog per 4 (goedgekeurde) leveren.

Grappig, wij hebben 2x dit pakket gekocht , en op de potten staat productiejaar 2013. We hebben gewoon 2x 6 gehad, ik klaag niet :)!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan